פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים בעת רכישת מכשרי חשמל לביתינו החדש רכשנו מוצרי סאוטר מבית אלקרה. כבר בחודשיים הראשונים החלו בעיות במדיח ובתנור שהצריכו ביקורי טכנאים התדירות גבוהה, ועמידה מול שרות לקוחות מהגרועים שידעתי עד היום. החל מטכנאים שמגיעים ללא חלפים מתאימים וכלה בתיאומים שמבוטלים ללא כל הודעה מוקדמת. כבר 3 שבועות אנו ללא מדיח כלים. היום הגיעה ההובלה שהחזירה (בשעה טובה) את המדיח מהמעבדה. תואם לנו טכנאי מתקין אך ללא הודעה מוקדמת ודרך חברת ההובלה הם בטלו הגעתם. המדיח עומד במרכז הסלון ושרות הלקוחות לא עונה כבר משעה 13:00. בנוסף ריח חמור של גז הביא אותנו להזמין טכנאי של חברת הגז, שהגיע תוך שעתיים, סגר מיידית את אספקת הגז בשל דליפה חמורה מהתנור של סאוטר. שרות הלקוחות רצה לתאם לנו טכנאי לעוד שבוע, למרות שציפינו לטכנאי (למדיח) היום. "אנו לא מעבירים לאחראי ולא ניתן לתאם למועד קרוב יותר" טענה הנציגה. כך אנו נשארים ללא מדיח וללא גז לאורך כל חול המועד.
הגעה מיידית של טכנאי לחיבור המדיח. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה