פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת מזגני אלקטרה תקולים וחוסר מתן שירות וטיפול כנדרש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יוסף ספיר 1 ראשלצ כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בנוגע להתקנת מזגנים תקולים
1) רכשנו 5 מזגנים של אלקטרה מכוכב הקור. המזגנים הותקנו ע"י מתקין מורשה, מר שלומי כהן בתאריך 15.8.12.
2) לצערנו נתקלנו (ועדיין נתקלים) ברשימה ארוכה של תקלות שלא נפתרו לשביעות רצוננו, גזלו מאיתנו זמן, משאבים וכסף רב ופוגעים בצורה משמעותית בהנאה ובשימוש היומיומי מהתפקוד הרצוי במזגנים.
מזגן 1 ורבע כ"ס:
3) בהפעלה הראשונה של המזגן (1 ורבע כ"ס) ביחידת ההורים בתאריך 27.8.12 (יום המעבר לבית החדש) נשמעו רעשים מוזרים והמזגן לא קירר כנדרש.
4) בתאריך 3.9.12 ביקר טכנאי שירות, ביצע מדידה של הטמפ' בחדר וטען שהכל תקין. לאחר שאמרנו לו שהמזגן בן שבוע ימים, הלה אפילו לא טרח לבדוק את סיבת הרעשים הקיימים בצד של המעבה.
5) בשבת הופעל המזגן (על שעון שבת) על קירור ומה שקבלנו היה אוורור ובזבוז חשמל אדיר על לא כלום.
6) בתאריך 13.9.12 (יום חמישי, לפני ראש השנה), ביקר אצלנו המתקין, מר שלומי כהן ודיבר (בזמן אמת) עם טל מנכ"ל שרות לקוחות של אלקטרה, על מנת לסייע בטיפול הבעיה. שלומי שמע את הרעשים ואישר שקיימת בעיה במזגן. שלומי גם הנחה את אלקטרה מה נדרש לעשות (הוצאת גז, ניקוי צנרת והכנסת גז מחדש כולל החזקת לחץ לזמן הנדרש) ודרש פעילות דחופה בנדון על מנת לא לעבור את שני ימי ראש השנה במצב שכזה.
7) בתאריך 16.9.12 (ראשון, ערב ראש השנה), הטכנאי רז של חברת אלקטרה החליף גז והחזיק לחץ לבדיקת המערכת. המערכת קיררה בצורה טובה יותר (אך לא משביעת רצון) עד ליום השני של ר"ה (הכל על בסיס שעון שבת שעובד ללא תלות בתקינות המזגן ומבזבז חשמל וגורם לעוגמת נפש) .ביום השני המזגן הוציא אוויר בלבד ללא קירור.
כל הזמן הזה השתמשנו במאוורר תקרה על מנת לצנן את החדר בחודשי הקיץ הלוהטים !!!
8) במוצ"ש 22.9.12 המערכת עשתה רעשים/צלצולים של מתכת ונוזלים מתוך היחידה הפנימית והפסיקה לתפקד בכלל.......
9) 23.9.12- שיחה עם נינה מאלקטרה הובילה להזמנת טכנאי לחמישי 27.9 בבוקר. ביקשתי שיביא רגשים ושיטפלו סופית בבעיה שחוזרת על עצמה כל הזמן. כמובן שגם טיפול זה לא עזר !!!
10) 7.10.12- טכנאי בכיר בשם חזי ביצע תיקון נוסף ללא הועיל. לאחר שיצא, הודענו לו מייד על התקלה שלא נפתרה (כצפוי), וביקשנו להחליף את כל המזגן.
11) 10.10.12- טכנאי בשם עמית ביקש להחליף מודול ביחידה הפנימית. סרבנו להחלפה זו (לאחר שכבר הוחלפו מס' חלקים ואף אחד מהם לא עזר בפתרון התקלה והמזגן החדש היה מורכב מחלקי חילוף שונים) ושוב דרשנו החלפה של המזגן.
12) היו עוד מס' ביקורים שלא "תועדו" על ידינו. לא ברור מדוע לאחר בזבוז זמן ומשאבים כה גדול אף אחד לא טרח לחשוב על פתרון הולם ומעמיק יותר.
13) ב-18.10, לאחר הרבה בקשות ו-7 טכנאים שביקרו אצלנו ללא הועיל, הוחלפה היחידה הפנימית בלבד (בניגוד למה שחשבנו שיוחלפו 2 היחידות, פנימית וחיצונית) ע"י צוות ההתקנות. נמסרה לנו תעודת אחריות חדשה עם המס"ד של היחידה שהותקנה. נאמר לנו, ע"י צוות ההתקנה, שהאחריות היא מיום ההחלפה ושזה מעודכן במערכת המידע הממוחשבת של שרות הלקוחות.
14) ברצוננו לציין שאף אחד מהטכנאים לא דיווח לנו בצורה מתועדת וכתובה על פעילותו ומסקנותיו כצפוי וכנדרש במצב שכזה. חלקם אף לא אמרו כלל מה הם עשו...
• 13.11.2012 – בשיחה מול מיטל משירות הלקוחות, נמסר לנו שלא מאושרת האחריות שהובטחה בתאריך 18.10.12 בהחלפה, למרות שהטכנאי בשטח אמר במפורש שיעודכן במערכת. נמסר כי מוטי נדב, המנהל המחוזי – יחזור אלינו (כמובן שלא חזר אף אחד).
15) כשהתחלנו לחמם בתקופת החורף המזגן כלל לא חימם וגם אז הגיעו 3 טכנאים עד שהוחלט להחליף צנרת ביחידה החיצונית. גם במקרה זה ביקור הטכנאי נדחה (כחצי שעה לפני זמן הביקור אצלנו) בתואנה שהחלק הנדרש להחלפה אינו קיים במלאי (למרות שהמתנו כשבוע עד לזימון הטכנאי). לא ברור לנו מדוע כשידוע מראש איזה חלק נדרש להזמין הוא אינו מוכן לביקור הטכנאי בתאריך הנדרש !
16) 19.12.12- ביקר טכנאי בשם יהודה, בדק את המזגן, המעבה, רוקן גז ומילא מחדש (בפעם השלישית במזגן חדש !!!) , ביצע בדיקות בקור וחום וטען שהצינורית הקפילרית סתומה.
17) בביקור זה, התחייב הטכנאי יהודה, שלאחר שתבוצע ההחלפה , תוארך האחריות לשנה נוספת.
18) בביקור הבא של משה הטכנאי הובהר שיש כוונה להחליף את כל סעפת הגז והצנרת ביחידה חיצונית. סרבנו להחלפה זו ליחידה שהיא חדשה (עדיין לא בת חצי שנה) ודרשנו החלפה של כל היחידה החיצונית. גם כאן היינו צריכים להתקשר כ-5-6 פעמים לפחות עד שהבקשה (שאושרה ע"י הטכנאי משה) תתקבל בצוות ההתקנות (לאחר שהבנו ששרות לקוחות כבר לא מטפל בנו) ותטופל בהקדם וכך נוכל ליהנות (לאחר כ-3 חודשי חורף) ממזגן שמחמם.

בעיות במזגן 1 כ"ס:
19) במזגן השני של 1 כ"ס התברר שגם הוא לא מחמם. טכנאי ביקר, מילא גז (ששוב, לא ברור איך גז מתרוקן במזגן שטרם מלאה לו חצי שנה) וטען שהבעיה נפתרה. יש לציין כי מזגן לא היה בשימוש מכיוון שהחדר לא אוכלס ורק נבדק אם המזגן מחמם או לא (לאור הבעיות עם מזגנים אחרים בבית).
20) לאחר כמס' ימים התקלה שוב חזרה והמזגן לא חימם בכלל. שוב הגיע אותו טכנאי וטען שיש למלא גז. התעקשנו לקבל פתרון רציני יותר והולם שיפתור את הבעיה המוזרה הזו ובבדיקה מעמיקה יותר התגלה שאחד השסתומים במערכת הגז לא היה סגור בצורה תקינה ולכן כל הגז ברח והמזגן לא חימם. שוב, לא ברור כיצד יצא המזגן ממפעלכם בצורה תקינה עם חותמת QC.
21) מזגן זה לא מקרר ועובד כמו מאוורר בלבד. נציין כי המזגן לא הופעל כלל בשנה זו ולא 'התאמץ' כמו שאר המזגנים. כנראה שגם סגירת השסתום (מסעיף 20) לא היתה סיבת השורש לבעיות במזגן זה. עדיין לא נמצא פתרון לבעיה.
22) טכנאי שנקבע ל-11.8.13 לא הגיע (לאחר שהמתנו מ-15:00 הודיעו ב-16:30 שלא יגיע אלינו ביום זה). לפחות 4 פעמים נדחה טכנאי בצורה כזו. עניין זה גזל כל פעם מחדש מזמננו בכך שעזבנו את עבודתנו על מנת לקבל את הטכנאי בביתנו.
23) טכנאי, עומרי, שהגיע ב-13.8.13 מילא גז (בפעם השניה בחצי שנה) וטען שזו הבעיה. שוב, לא ברור לנו כיצד מזגן חדש, שיצא ממפעלכם תקין ושמיש, דורש מילוי גז בתדירות כל כך גבוהה. ביקשנו להבין מה יקרה עוד מס' חודשים כשהמזגן ידרש לחמם ושוב יהיה חסר גז (כמו בחורף שעבר). בתשובה, ענה עומרי שידאג להאריך לנו את האחריות ב-3 חודשים מיום התיקון. ביקשנו להבין את הצריכה המרובה של גז (או שמא יש ליקוי חמור יותר) ולוודא שאכן הנושא הועבר לידי מנהל המחוז, מוטי נדב.
24) כמובן שגם פה לא נגמרו הבעיות ומילוי הגז לא עזר, כצפוי. הטכנאי יהודה, שהגיע ב-25.8.13 בדק ומצא כי קיימת דליפה מהסוללה ביחידה הפנימית של המזגן. הוא מסר כי יש להחליף את הסוללה וכי על מנת להחליפה יתאמו לנו מועד נוסף. יש לציין כי התנגדנו להחלפת הסוללה ודרשנו את החלפת המזגן היות ובמהלך השנה מאז התקנתו לא נעשה בו שימוש כלל (הוא הותקן בחדר שלא אוכלס עד כה). יהודה העביר את דרישתנו אל מנהל המחוז, מר מוטי נדב, והלה סירב להחלפה של המזגן. יש לציין כי מספר פעמים ביקשנו לדבר באופן אישי עם מר מוטי נדב, ונציגות שירות הלקוחות והמתקינים הבטיחו כי יעבירו בקשה זו וכי מר מוטי נדב ייצור איתנו קשר בנושא. כמובן שעד היום מר מוטי נדב לא הואיל בטובו ליצור איתנו קשר.
25) נכנענו להצעתם להחליף הסוללה ויצרנו קשר עם שירות הלקוחות על מנת לתאם את החלפת הסוללה לאחר שדרשנו מנציגת השירות לוודא את קיומו של חלק זה במלאי. תואמה החלפה לתאריך 3.9.13. חיים הטכנאי התקשר להודיע על הגעתו ולאחר מספר דקות חזר שוב טלפונית וטען שאין בידיו את החלק הנדרש להחלפה ולכן לא יגיע. מיותר לציין כי גם במועד זה נאלצנו להגיע הביתה מוקדם מהרגיל על מנת לפגוש את הטכנאי, ושיחת הביטול התקבלה ברגע האחרון ממש.
26) ב-8.9.13 (יום ראשון) יצרה איתנו קשר נציגת שירות הלקוחות, בהודעה כי הטכנאי נמצא בדרכו אלי ויגיע תוך עשר דקות, כאשר ביקור זה לא תואם עימנו כלל וכלל. ברור שבשעה זו היינו בעבודה ועל כן לא יכולנו לקבל את פניו. ביקור הטכנאי תואם לתאריך 10.9.13 לאחר וידוא חוזר כי הפעם החלק קיים במלאי וזמין להתקנה. לירון הטכנאי הגיע שעה וחצי לאחר תום חלון הזמן שתואם בידיים ריקות מסוללה להחלפה. בבירור מולו טען כי אין במלאי סוללה מתאימה ועליו לפרק את הסוללה הקיימת ולקחת אותה לתיקון!!!! כמובן שהתנגדנו לתהליך הזוי שכזה, שכן לא ברור מדוע לא הגיע החלק הדרוש להחלפה לאחר שנציגת השירות וידאה את קיומו במלאי וזמינותו להתקנה. שוב, דרשנו מלירון להעביר את דרישתנו להחלפת המזגן כולו, כדי שנקבל סחורה (מזגן) ראויה עבורה שילמנו ממיטב כספנו ולא ניתקל בבעיות שוב ושוב.
27) שרה, נציגת השירות הבטיחה לטפל באופן אישי במקרה ולהעביר את בקשיתנו למנהל המחוז לקבלת מזגן חדש ( במקום להכנס לתהליך ארוך ומייגע כמו במזגן הקודם). הובטח לנו שתחזור אלינו ביום ראשון שני (22-23/9/13) ועד היום לא קבלנו אף תגובה רצינית לפנייתנו. יוצא מכך, שתלונה שנפתחה לפני כחודשיים (סוף יולי ) עדיין לא נסגרה ושוב אנחנו נאלצים להשתמש במאוורר במקום במזגן שהותקן בחדר זה.

בעיה במזגן 3.5 כ"ס
28) ב-23.12.12 נפתחה תקלה על מזגן שלא עובד כנדרש בחימום ומופיעה שגיאה 2E. כשהגיע הטכנאי (לאחר בקשות חוזרות ונשנות מול ארתור ושרית משרות הלקוחות שזה יטופל באותה קריאה של המזגן השני, על מנת לייעל את התהליך ולחסוך זמן של טכנאי שלכם) הובהר שפשוט "שכחו" לחבר נגד קצר בעת ההתקנה של המזגן. לא ברור כיצד מזגן זה עבר ביקורת סופית במפעל ובדיקה בסיום ההתקנה (גם אם המזגן הותקן בימי הקיץ).

לסיכום,
בכל ה
עוגמת נפש סוג הנזק :
כמצוין בתיאור הבעיה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה