פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות לא נענות כלל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי מספר פניות באמצעות האתר שלהם iroads.co.il לגבי כביש 38, והעבודות המתוכננות, אולם אין תגובה כלל
מצ"ב תוכן הפניות
2 נושאים בנוגע לכביש 38
1. נושא הרמזורים - יש בעיה קשה של תזמון הרמזור בצומת שמשון היוצר כל בוקר פקקים ארוכים מכיוון שער הגיא כמו כן רמזור של בית שמש דרום יוצר פקק מכיוון קרית גת
2. פניה קודמת (לפני כ 3 שבועות) בנוגע לפרויקט בכביש 38 לא נענתה אני מצרף אותה כאן מצ"ב הפניה (פנייה מספר : 1486)
נושא הפנייה :שדרוג כבישים בהמשך למספר פנייה:-- תוכן הפנייה:בימים אלו שמתם שלטים של תיקונים בכביש 38 : הוספת מעגל תנועה ונושא העקומה ליד אשתאול השאלה שלי היא האם ניתן לראות את התוכניות ?, אני לא מוצא אותם באתר שלכם שאלה נוספת האם יש תקדים למעגל תנועה בכביש בין עירוני ? האם מתוכננת הרחבה של הכביש המסוכן הזה ל 2 נתיבים עם גדר הפרדה ?
התיחסות לפניות וטיפול בתזמון הרמזורים פתרון נדרש :

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה