פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למערכת שלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי טל ואני משתמש באופן קבוע בשירותי תחבורה ציבורית(דבר שמעודד לאחרונה על ידי משרד התחבורה),ויותר ספציפי בקווי חברת דן-אני עולה בתחנת שלפי אתר דן נקראת 5(פארק סיבל)שמגיעה מכיוון אריאל לכיוון תל אביב/פתח תקווה.

התחנה נראת נוראה-אם זה באשפה בכל מקום ועל המושבים עצמם,אין פח אשפה באיזור ואף אחד לא טורח לנקות,ויותר גרוע-התחנה שבורה כבר למעל לחצי שנה ואין אפילו רצון לתקן(אחד הקירות שבור ומונח על הקרקע),בוא לא נדבר על גרפיטי שעוטר את התחנה.

אני כאזרח טוב(שגם לא רוצה להירטב בגשם בגלל הקיר השבור)התקשרתי לשלושה גורמים:חברת דן,עירית ראש העין(שתחנה קרובה לשטחה)ולחברת מע"צ,לאחר בירור נראה כי מע"צ היא זאת שאחראית על התחנה.

בסחבת שמתרחשת כבר למעל חודש וחצי אני מקבל תשובות הזויות של "עוד חודשיים נקבל תקציב להקים תחונות חדשות","העניין עדיין לא נסגר",בעוד שמנהל של מוקד השירות(שמו רוברטו)מבטיחל לחזור ולא חוזר למרות שעניין הניקיון והצבת פח אשפה לא קשור לתחנה חדשה או לא(הם טוענים שניקו אבל לא התבצעה שום ניקוי במקום)ועכשיו נשאלת השאלה-האם אנחנו האזרחים צריכים להירטב בגשם בגלל שמע"צ מתעצלת לעשות את העבודה שלה?ולמה הולכים המיסים שאנחנו משלמים?

גם לחברת דן יש עניין בדבר-גם מעל חודש אני מבקש מחברת דן שיתקינו דגל לתחנה כדי שנוסעים ידעו אילו קווים עוברים בתחנה,גם כאן נתקלתי בבירוקרטיה קשה שאני עובר מנציג פניות ציבור(אלי),מנהל איזור השומרון(ירון)ולנציג התחנה באריאל(דני)וחודש וחצי לאחר מכן שהבטיחו "שזה הולך לקרות כל יום"הם טוענים כרגע שבגלל שתחנה קרובה לכפר קאסם וערבים הורסים את התחנה הוחלט לא לשים דגל של הקווים

אני מנסה להיות אזרח טוב ולנסות ולקדם למען שימוש נעים בשירותי תחבורה הציבורית אבל לצערי נראה שבישראל אי אפשר לעשות את זה,אני מעובר מגורם לגורם ומקבל הבטחות שלא מתקיימות.

מצורפות תמונות של התחנה.
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757558.jpg
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757570.jpg
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757613.jpg
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757630.jpg
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757646.jpg
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757653.jpg
http://img2.tapuz.co.il/communafiles/24757665.jpg

אשמח אם תעזרו לי לפתור את העניין-כי אני מרגיש שאני נלחם בתחנות רוח.

בתודה מראש,טל
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התחנה פתרון נדרש :

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
איריס פוקס , ממונה פני שם ותפקיד:
טל שלום, בהמשך לשיחתנו הטלפונית וההודעה שהושארה לך בנייד הנושא הועבר לבדיקה וטיפול דחופים של גורמי המקצוע בחברה. אני מקווה שבימים הקרובים הנושא יטופל.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת 2120*.
תגובה:
טל שלום, בהמשך לשיחתנו הטלפונית וההודעה שהושארה לך בנייד הנושא הועבר לבדיקה וטיפול דחופים של גורמי המקצוע בחברה. אני מקווה שבימים הקרובים הנושא יטופל.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת 2120*.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה