פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שילוט לקוי מאוד ומבלבל במחלף גנות לכיוון רמלה צריפין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה חל שינוי במחלף גנות נוספו נתיבים לכיוון בת ים/אזור וכן הורחב הצומת.
דבר שלא טיפלו בו הינו שילוט והכוונה כך שניתן יהיה להיגע באופן פשוט לכיוון רמלה- צריפין.
אין זו הפעם הראשונה שהתבלבלתי וכן משאיות ומכוניות חותכות אחת את השניה בכדי לא לפספס את הפנייה...
מדובר במקרה הטוב בבזבוז זמן ובמקרה הרע תאונות מיותרות שעלולות לקרות בשל שילוט לקוי והזנחה בכביש בו חוצות מאות אלפי מכוניות מדי יום.

נא לטפל ולהעביר לראש סדר העדיפות של מע"צ.
למניעת בזבוז זמן-כסף ו/או חלילה פגיעה ברכוש /גוף מתאונות .

אשמח לשלוח את התכתובת מיידית למע"צ

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
איריס פוקס, שרות לקוחו שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול הגורמים המקצועיים בחברה.
לאחר בדיקה עם מנהל מחלקת שילוט מרחב מרכז , נמצא כי קיים לאורך כל הדרך שילוט .


תגובה:
במידה ויש מקום ספציפי שבו ישנה בעיה לדעתך נשמח לשמוע על כך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה