פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת כביש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב-6.1 נסענו בסביבות 11.00 לפנה"צ בכביש 675. נאלצנו לעצור למשך 23 דקות.
ראינו תמרור של עובדים בכביש וכהתקרבנו ראינו שסימנו מחדש קו הפרדה בכביש וכנראה בחרו לעצור את התנועה עד שיתייבש. מאות אנשים עוכבו, האם זה נראה לכם הגיוני והוגן? ומאותה שעה אני מנסה לדווח על כך באתר האלקטרוני של מע"צ שאינו מעביר את הפניות אליהם.

אגב, מדוע מספר הטלפון הנייד הוא שדה חובה בפניה אליכם?
אני ממליצה לאפשר פניה גם ללא שדה חובה זה.

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
איריס פוקס, פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.
אכן בוצע חידוש צבע ביום זה בכביש 675 במסגרת עבודות אחזקה.
במהלך העבודה נשמר נתיב אחד פתוח לתנועה ,והתנועה הוכוונה אליו בכל פעם מכיוון אחר. העבודות בוצעו ביום על סמך התר שניתן ממשטרת ישראל. עקב כמויות גדולות של כלי רכב נוצרו במקום עומסי תנועה . לדאבוננו לא ניתן היה לבצע את העבודה בשעות הלילה. אנו מתנצלים על אי הנעימות הזמנית . לגבי אתר החברה , פרויקט שדרוג והקמת אתר חדש מקודם על ידי החברה . מודים על הסבלנות. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת 2120*. שירות לקוחות
תגובה:
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.
אכן בוצע חידוש צבע ביום זה בכביש 675 במסגרת עבודות אחזקה.
במהלך העבודה נשמר נתיב אחד פתוח לתנועה ,והתנועה הוכוונה אליו בכל פעם מכיוון אחר. העבודות בוצעו ביום על סמך התר שניתן ממשטרת ישראל. עקב כמויות גדולות של כלי רכב נוצרו במקום עומסי תנועה . לדאבוננו לא ניתן היה לבצע את העבודה בשעות הלילה. אנו מתנצלים על אי הנעימות הזמנית . לגבי אתר החברה , פרויקט שדרוג והקמת אתר חדש מקודם על ידי החברה . מודים על הסבלנות. נשמח להמשיך ולעמוד לשירותך בכל עת 2120*. שירות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה