פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תאום במעצ - בצוע עבודות תוךזלזלו באזרחים - מפגעי תחבורה נושא התלונה:
ריץ עודד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כביש 4 בין צומת מורשה לצומת פתח תקווה (גהה) כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 18 לנובמבר בשעה 130 בלילה בצעה מעצ החדשה (החברה הלאומית לדרכים בישראל בע"מ) עבודת שיפוץ כביש 4 ( ללא ספק העורק החשוב במדינה במרכז הארץ והעוקף תל-אביב,שללא תשלום) בין צומת מורשה לצומת גהה בכיוון תנועה מצפון. פקק התנועה שנוצר במקום היה של 65 דקות (כך לקח לי לעבור קטע בן 4 ק"מ. ניידת משטרה לא היתה במקום. היה לי מספיק זמן להווכח בכך ולאמת זאת אין מפלט למי שנכנס לקטע זה. אולם מעצ שןןדאי העבודות בקטע זה היו מתוכננות מזה זמן רב לא בצעה שום התרעה לנהגים בכך שלא יכנסו למלקודת זו ויסעו בכבישים חלופיים. שילטי ההכוונה האלקטרוניים לא הודיעו כלום!!! השלט בכביש 4 ליד תעש בכלל כנראה מקולקל מזה זמן (מה אי אפשר לתקן אותו ).
והשלט בכפר הירוק שעדין קיים עסק "בחינוך הנהגים"...
אין שום סיבה שמעצ לא היתה מכינה שלטי הכוונה נאותים או מעמידה כלי רכב ניידים עם שילוט המודיע על עבודות בכביש ועל "סע בדרכים חלופיות.".
חוסר הקמת שילוט ואי תאום עם המשטרה ( תאום נאות) מראה על זלזול בנהגים ועל חוסר מיקצועיות בתיכנון. עד מתי? האם זה כל כך מסובך...?
מוקד מעצ הטלפוני (2120 *) איליו פניתי בזמן ההמתנה בפקק - לא היה מעודכן כלל בפירטי הארוע. לא היה מסוגל לתת מענה לנסיעה בדרכים חלופיות וגם לא היה מעודכן בפירטי מקבלי החלטת במעצ אותם רציתי להעיר בלילה כדי שיהיו שותפים תתקיעה שלי בפקק.
אני נתקעתי בדרכי לשדה התעופה וכמעט אחרתי . נסעתי למדינה שפעם נחשבה למפגרת ביותר בארופה (הקלסית) - ספרד. והיום. איזה סדר באוטוסטרדות ובכבישים הבין עירוניים והעירוניים. שילוט לדוגמא, אי אפשר לעשות שגיאות. והכל נעשה ב15 השנים האחרונות.
אולי כדאי ללמוד מהגויים משהוא.......
השאלות:
1. מדוע המשטרה לא היתה נוכחת במקום.
2. מדוע מעצ באמצעות מוקד השליטה שלה לא היפעילה את השילוט העילי לתת התרעה.
3. מדוע השילוט בחלקו מקולקל.
4. מדוע אין בזמן עבודות בצירים חשובים התראות מקדימות לנהגים על אפשרות נסיעה בכבישים חלופיים. האם מוצדק להתקע באמצע הלילה ליותר משעה בפקק יזום _לא תאונה שלא נדע.
5. מדוע המוקד לא מעודכן בשביל מה הוא קיים.
6. מדוע לא מכינים בעת עבודות בכביש "משפך התכנסות נתיבים" ארוך! הכנה כזו מאפשר לנפח תנועה רב לעבור במהירות רבה הצרת נתיבים. ( יש הבדל עצום איך מעצ מבצעת זאת בארץ ואיך בחוץ לארץ מבצעים- וההבדל בתוצאות ניכר)
אני קורא לכל הקוראים כאן באתר לכתוב ולהתלונן - רק אם נתלונן - אולי יבינו שם במעצ כי לא מספיק לסלול כבישים חדשים בעלות של מיליארדי שקלים ולחתוך סרטים בטקסים- צריך גם לדעת לנהל כבישים לבצע תחזוקה לתכנן שילוט נכון וכד.
בזבוז כסף וזלזול בנהגים סוג הנזק :
ניהול נכון, תשומת לב לפרטים. שליטה על קבלנים. הוצא פתרון נדרש :

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
איריס פוקס, שרות לקוחו שם ותפקיד:
הפנייה התקבלה גם במשרדי הנהלת מעצ - החברה הלאומית לדרכים, פעמיים.
הנושא בטיפול ובבדיקה.
תגובה:
הנושא מטופל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה