יחס משפיל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים ניגשתי לסניף אייס קנה ובנה בסניף חוצות המפרץ כדי לבצע החלפה למוצר . הגעתי לשער הכניסה . במקום לא נכח באותה עת השומר .
מיד ניגשתי אל הקופה הראשית וביקשתי לבצע החלפה למוצר אשר נקנה בסניף זה .
לאחר מספר דקות , משלא בוצעה החלפה , כיוון שלא הייתי מצויידת בחשבונית הקניה , ניגשתי לכיוון היציאה . שם עצר בעדי השומר, שכאמור לא נכח בזמן כניסתי, וביקש לראות חשבונית קניה.
משהסברתי לו את אשר אירע, לא היה מוכן לקבל את הסבריי, ובתגובה החל לטעון כי אני גנבתי את המוצר .
רק לאחר השפלה ארוכה ולאחר שיחות עם מנהל משמרת או מנהל חנות , ולאחר שלקוח אשר היה נוכח בזמן כניסתי שהעיד בפני השומר ובפני האחראי כי לא נכח שומר בזמן כניסתנו ולאחר שיחות בין העובד והשומר ולאחר שהלקוח התעקש שלא נכח שומר ואף אמר : "אני מוכן להעיד בבית משפט כי הלקוחה נכנסה עם המוצר ולא נכח שומר " הסכימו השניים "לשחרר" אותי אל החופשי .
למותר לציין כי כל הארוע התרחש בכניסה הראשית לחנות, וכי כל אותה העת ישנה תנועה בלתי פוסקת של לקוחות אשר נכנסים אל החנות ויוצאים ממנה .
לטיפולכם אודה
|
עלבון, בזבוז זמן,השפלה בזיון וכו' |
סוג הנזק : |
|
|
|
|