פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף אשדוד כתובת:
אוטו דיפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לדווח על עוול שנעשה לי ידי שרות לקוי של חברת "אוטודיפו", אני מרגיש שנעשה עימי אי צדק מוחלט והגעתי למצב של חוסר מעש מול חברה גדולה ולכן החלטתי לפנות אל הארגון.
בסוף חודש יוני 2005 רכשתי מחברת "אוטודיפו" סניף אשדוד בסכום של 1750 ש"ח :
1.מגבר ( 650 ₪)
2. טוויטרים, סט כבלים להתקנה ,רמקול "סאב" לרכב ( 950 ₪ )
3. התקנה מלאה של ציוד הנ"ל , שבוצעה באותו היום של כל הדברים במקום על ידי החברה.(150ש"ח)
האחריות שניתנה לי מיום הקנייה, תוקפה ל12 חודשים.
לאחר ההתקנה עזבתי את המקום ולאחר זמן קצר שבו השתמשתי "במערכת" התחלתי לשמוע רעשי מרמקול הסאב, עם הזמן הרעש גבר ולבסוף בחודש נובמבר של אותה השנה המגבר נשרף. מיד כשהמגבר נשרף ניגשתי לסניף בו רכשתי את המגבר. בסניף המגבר פורק נבדק ונשלח לתיקון למשך כחודש.. לאחר שחזר המגבר מהתיקון החברה התקינה לי אותו ברכב והוא עבד בצורה תקינה. לאחר כחודש שוב התחילו רעשי לוואי ברמקול הסאב עד שלבסוף בחודש מרץ(06) שוב נשרף המגבר. מפאת חוסר זמן ומכיוון שהתיקון לוקח כחודש לא מיהרתי לגשת לסניף, לבסוף ניגשתי לסניף בחודש מאי. כשבאתי לסניף ביקשתי מהחברה לקבל מגבר אחר מאותו הדגם בגלל שהתקלה חזרה על עצמה..בחברה נטען כי הם לא עובדים יותר עם הספק של הדגם הזה וכי ניתן רק לתקנו ולא להחליפו.ביקשתי גם להוסיף תשלום ולקבל מגבר מדגם אחר אך נענתי בשלילה. האפשרות היחידה שהחברה התירה לי היא לשלוח שוב את המכשיר לחודש לתיקון, ומכיוון שהאחריות יצאה מתקוף כבר בחודש הבא הבנתי כי פעם הבאה שהתקלה תחזור על עצמה אני לא אוכל לקבל גם תיקון. הסברתי את הבעיה לחברת אוטודיפו וביקשתי שיציעו לי פתרון הולם שהכסף שלי לא סתם "יזרק". מהחברה נטען כי " זה מה שיש ואין מה לעשות בנידון" וכי אכן אם התקלה תחזור על עצמה שוב אני לא אקבל תיקון לא חיוב. בגלל המצב שנוצר בחרתי להשאיר את המגבר בחברה ולפנות אל הארגון שיוכל לעזור לי.
כרגע במצב הנתון שילמתי כסף על מכשיר שמתוך פחות משנה היה חודשיים בתיקונים, ובזמן שהוא אכן היה בשימוש הוא פעל בצורה תקינה רק במשך חודשיים, וכמו כן גרם לי התרוצצויות מיותרות ו"כאב ראש" בניסיון להגיע לפתרון. כרגע גם המכשיר וגם הכסף נמצא אצל החברה ואני מבקש את עזרתכם בניסיון להשיב לי את כספי , כי רכשתי כבר מגבר מחברה אחרת .

כספי סוג הנזק :
החזרת כסף פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה