פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה לא מוצלחת של שידה תוצרת דובלה באייס עפולה נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז מסחרי "עמק סנטר" כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל היגיעו לביתי 2 מרכיבים של חברת "דובלה" והיבאוי איתם את השידה שהזמנתי בתאריך 16/11/06. עבור שידה שילמתי באת הקניה, ועבור ההובלה וההרכבה היתי אמורה לשלם 130 לאחר הרכבה. לאחר כשעה של העבודה, כולל עבודות פטיש, פירוקים והרכבות חוזרות של השידה, זיהיתי ששידה לא באותן דגם שהזמנתי, ובנוסף כל המגירות עקומות, אינו נסגרות באופן מיטבי. הבהרתי למרכיבים שאינני מרוצה מהמוצר, וביקשתי מהם שיקחו אותו בחזרה. הם סירבו, אמרו שאני לא מבינה שום דבר, ושאינו יקחו את המוצר וכלל לא יעזבו את הדירה עד שלא יקבלו את 130 ש"ח. לאחר שדיברתי טלפונית עם "דורן" מחברת דובלה, המרכיבים אמרו שיעזבו את הדירה רק לאחר שיקבלו הוראה לכך מהמנהל שלהם. ביקשתי שימתינו לכל ההוראות וכו' מחוץ לדירתי, אך הם סירבו "מי את שתגידי לנו מה חעשות, מה תעשי, לא ניצא מהדירה". אופציה יחידה שנשארה לי היא להזעיק ניידת משטרתית , התקשרתי למוקד 100, ועשיתי כך. ברגע שמרכיביפ שמעו את שיחתי עם מוקדנית משטרתית עזבו את הדירה, אך לא לקחו איתם את המוצר.
נכון להיום יש לי שידה מהדגם שלא היזמנתי, עם מגירות עקומות שלא נסגרות עד הסוף. בכל פנייתי לסניף אייס התחלו לתזז אותי בין "אייס" לבין "דובל". נאמר לי שתקבלי את השידה שהזמנת רק לאחר שתשלמי את 130 ש"ח עבור הובלה והרכבה קודמת, שבוצע עבור צוצר שכלל לא הזמנתי...
עלבון סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה