מבצע ראש השנה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בראש השנה היה מבצע מאוד נחמד שאומר שכל מי שקונה מעל 200 ש"ח, יכול לקבל תלושי קניה של החזר של 50% מסכום הקניה, עד 200 ש"ח, דהיינו מי שקונה ב400 ש"ח ומעלה אמור לקבל 200 ש"ח החזר שמחולק לשלושה תלושים עוקבים ( ב3 תלושי קניה חודשיים של 66 שקלים כל אחד ).
היות ובדיוק שכרתי דירה באיזור שמח וטוב לב קניתי ב600 ש"ח קניות בתאריך 8/9 ושילמנו אני וחברתי חצי חצי.
את הקבלה והחשבונית בצירוף המכתב שצריך ארזתי יפה ושלחתי אליהם והייתי אמור לקבל את התלושים תוך 10 שבועות.
לפני כשבועיים הלכתי לסניף שבו קניתי לשאול מה קורה והם נתנו לי את הטלפון של הסניף הראשי - וכמו שקרה לעוד כמה אנשים שפרסמו כאן תלונות - אין קול ואין עונה ב90% מהפעמים, בערך 5-6 נסיונות ביום במשך שבועיים... ב5 פעמים שכן ענו לי דיברתי עם בחורה בשם חני והיא אמרה שהיא תבדוק ותחזור אליי ושאי אפשר לבדוק את זה מייד, כמובן שלא קיבלתי שום טלפון חזרה ובדרך כלל יש מענה קולי שאומר שאם יש תלונה דחופה אפשר להשאיר הודעה ומייד לאחר מכן הודעה שאין מקום להשאיר הודעה כי המשיבון מלא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תלושים, ואם מדי פעם יענו לטלפון זה יהיה ממש נחמד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|