פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ובריחה מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי תנור עם 3 ספירלות. פחות מחודש וחצי אחרי הפסיקה לעבוד אחת הספירלות. הגעתי לאייס וביקשתי להחליף לתנור אחר זהה. התברר שלא נשארו תנורים מאותה חברה, ושאם אני רוצה אני יכולה לקנות תנור זהה לחלוטין אבל של חברה אחרת ביותר מכפול 2 מהמחיר שעלה התנור הקודם. האלטרנטיבה היתה לשלוח את התנור המקולקל ולקבל אותו אחרי שבועיים+ או בקיצור - להעביר את מרבית החורף ללא תנור (זה קרה באמצע ינואר). אפילו את הכסף לא הסכימו להחזיר לי אלא רק זיכוי. אחרי שיחות עם מיכל - נציגת שירות הלקוחות של אייס, אשר הבטיחה לחזור אלי כמה וכמה פעמים (הבטחות שוא כמובן כי אני זו שנאלצתי לרדוף אחריה כל פעם ולא עזרו כל ההודעות שהשארתי), היא הבטיחה לי שהיא דיברה עם הקניין ותוך יום-יומיים יחכה לי תנור בסניף. 4 ימים אח"כ כאשר דיברתי עם הסניף (ומובן ששוב היוזמה באה ממני ולא כמובטח) התברר שלא הולך להגיע שום תנור כזה בשבועות הקרובים ואחרי הרבה עצבים מנהלת הסניף הסכימה שאני אגיע לסניף די להחליף את הזיכוי בשווי כספי. בעיניי מדובר בשערוריה שירותית. לא ייתכן שעל פשלה של החברה הלקוח יצטרך לבזבז את כספו זמנו ואת האנרגיות. הייתי לקוחה קבועה של אייס, שאף שלא הצטיינו מעולה ברמת השירות - היו הרבה דברים שאינם "ברי קלקול" ושניתן להסתדר איתם גם ללא השירות שלהם, אולם המקרה האחרון עבר כל גבול ואני לא מעוניינת יותר להיות לקוחה שלהם ואף שוקלת הגשת תביעה על הטיפול הלקוי ועל כל הטרטור. חבל שאפילו שירות הלקוחות שלהם לא מוצא לנכון לטפל בבעיות שלהם
כספי + סוג הנזק :
תהיו יצרתיים ותחשבו על פתרון הולם במקרה הזה בעצמכם פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה