קנית ארון אמבטיה במחלקה ריהוט דובלה |
נושא התלונה: |
שבת 20 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הוזמן ארון אמבטיה בשם "פירנצה" (מספר הזמנה 179054), לפי הדוגמא שהיתה בחנות בצבע קוניאק כל הארון. כשסיפקו את הזמנה (28.01.07)התברר לי שצבע הארון לא תואם להזמנה. המסגרת של הדלתות והמראה היו בצבע שונה מאשר הארון כולו.
במשא מתן מול מפעל (נציג באה לבדיקה ב-07.02.07) שמייצר את הארון הסבירו לי בחוצפה רבה שזאת היתה הזמנה שביצעתי ואין להם את הארון בצבע שהזמנתי. ועוד טענו שזאת היתה הזמנה שלי שכמובן לא היה נכון.
עדיין הארון לא במקום, כיור לא מחובר לא מים.
התלונה היתה נשלחת גם בשירות ACE בטלפון, בפקס, בדאור אלקטרוני ואפילו נמסר לשירות לרוחות בסניף ראשון, אבל לא נתקבלה שום תגובה מרשת ACE
|
עגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
קבלת את הארון שהזמנתי (צבע קוניאק ואחיד) או לחילופין שתיקחו בחזרה את הארון ותחזירו לי את הכסף. והפיצוי על חוצפה מצד של ACE וגם המפעל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|