פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לאחריות על מוצר נושא התלונה:
עובד דוד שם/כינוי:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פאור סנטר נס ציונה כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשתי מגהץ קיטור מסניף החברה . את המגהץ רכשתי באמצעות תווי קניה לחג . בכל מקרה גם במקרה זה הקניה נרשמה בכרטיס החבר שלי של החברה.
מלכתחילה שהחילותי להשתמש במוצר הבחנתי כי אינו פועל כראוי אך מאחר ולא עשיתי בו שימוש רב לפני כחודש שוב ניסיתי להפעילו ואז הבחנתי כי המגהץ עצמו אינו מתחמם.
ניגשתי לסניף מתוך כוונה להחליף המוצר אך לתדהמתי בחנות לא הצליחו לאתר את קנייתי אומנם נעשתה באמצעות תווי קניה אך קיים גם רישום של כרטיס החבר מועדון שלי . בחנות התעקשו כי אתן תאריך מדויי של הקניה ולא יכולתי .
כמחאה ומתוך כעס הישארתי המוצר בחנות ויצאתי כעוס.
כל ניסיונותי להשיג בטלפון את מיכל משרות לקוחות של חברת אייס עלו בתוהו ולכן אני פונה לסיועכם.
בתודה מראש דודי עובד.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או החלפת המוצר או תיקונו פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה