|
|
|
|
|
|
חוסר יחס מצד החברה וזלזול |
נושא התלונה: |
וינטר דניאל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 18 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קנינו נברשת קריסטל רויאל 8* ושהרכבתי את המנורה (חשמלאי מוסמך התקין) וחיברתי אתת האביזרים הנלווים התגלה פגם באחד התפסים מיד התקשרתי לסניף ACE ברמת פולג בנתניה והסברתי לאחראי מחלקת החשמל והוא ענה לי באדיבות ושזה לא צריך לקרות ויבואו להחליף את החלק או הנברשת מפני שזה קצת מסובך להוריד אותה ולהחזיר לחנות יגיעו אליי.
התקשרתי מספר פעמים והם ענו לי כל פעם אותה תשובה אדיבה אך עד היום לא תוקן הפגם.
בתודה וינטר דניאל וכרמית
כפרר ויתקין
מספר העסקה - 005001
|
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|