פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בנוגע לרכישת מכשיר להסרת שיער נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-3/4/07 רכשתי מכשיר להסרת שערות מהרגלים של חברת אפיליידי מדגם לגנד בסניפכם בקניון חיפה.
כשהשתמשתי במכשיר נדהמתי לגלות שהוא לא מוריד שערות במשך 40 דקות ישבתי וניסיתי להסיר שיער אך בקושי.
כשפניתי לסניפכם בראשל"צ לנסות להחזיר את המוצר נאמר שיש תקנות של משרד הבריאות שלא ניתן לקבל מוצרים כאלה.
לאחר בירור עם שירות הלקוחות של ההפיליידי הופנתי לחברת המילטון שמייבאת את המוצר שם נאמר לי להחזיר את המוצר לACE עם אישור של המומנה מהמילטון.
הבעייה שאת האריזה זרקתי כבר כי לא ציפיתי שהמכשיר לא יעבוד.
היום נהלתי שיחה עם מנהל הסניף בקניון חיפה (נאמר לי ששמו אורן) והוא אמר לי שאם אני אחזיר את המוצר באריזותו המקורית יחזירו לי את הכסף וזאת לאחר שנאמר לו שכבר השתמשתי. כשאמרתי לו שאין לי את האריזה הוא הציע לחלופין מכשיר פתוח נוסף שיש לו - זה לא מסתדר לי העניין האם אין תקנות של משרד הבריאות? בסוף שלחתי לנציגה בהימלטון דרככם.
אם פה במקרה שלי הסכימו לקבל את המוצר שקניתי אחרי שהשתמשתי כל עוד הוא באריזה המקורית מי מבטיח לי שזה כבר לא קרה? אולי ניתן לי מכשיר שהועבר כבר מספר ידיים ?
כשאני קונה מכשיר מחברה גדולה כמו ACE אני מצפה שיעמדו מאחורי מה שהם מוכרים אני דורשת את כספי בחזרה
אני מרגישה שרימו אותי ואני דורשת את כספי בחזרה
איך יתכן שחברה כל כך גדולה שמוכרת מוצרי חשמל
כספי סוג הנזק :
ההחזר של סכום הרכישה פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה