פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלקים חסריןם וחוסר יחס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בקניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר נכנסתי לסניף שלכם בקניון חיפה, כשאני כבר יודעת מה ברצוני לקנות - (ראיתי את המוצר באייס רגבה).

הסניף היה ריק כמעט לגמרי מאנשים. פרט לסגנית המנהל וקופאית שעמדו בקופה.

ביקשתי עזרה מסגנית המנהל והיא אמרה שהיא שולחת. המתנתי במחלקה אליה נשלחתי בינתיים.

חכיתי מספר דקות עם עצמי, תוך כדי שאני קוראת סליחה, סליחה, אפשר לקבל עזרה. אין איש ואין עונה!

חזרתי לקופה, כבר כעוסה! ושאלתי אם אפשר לקבל עזרה. הסגנית קראה "אורי אורי" שבתי למחלקה וכעבור כמה דקות הגיע אורי מהמחסן.

אורי נראה מאוד ממורמר. התווכח על משהו עם הסגנית, על חוסר הסדר במקום.

ביקשתי את המוצר, הוא ניגש לאריזה פתוחה של המוצר (מעמד אלומיניום לתליית בגדים "סטאנד") והגיש לי אותה, אמר שכולן פתוחות.

שאלתי אותו אם בטוח שיש כאן הכל. הוא אמר שכן. בטוח. הבהרתי לו ולקופאית שעשיתי מאמץ להגיע לקניון חיפה ושאני מאוד מקווה שאכן הכל שם.

נאמר לי שאין לי מה לדאוג. בקופה קניתי עוד מוצר על הדרך (סלסלת אכסון).

סחבתי לבד את המוצר לרכבי והגעתי הביתה (בחלון שהיה לי בין העבודה ללימודים בו תכננתי להרכיב את המוצר)

כמובן שחסר היה חלק!!! אין חוצפה גדולה מזו. גם לא היה נעים לקנות אצלכם את המוצר וגם בזבזתי את החלון שהיה לי היום בגלל רשלנות וחוסר סדר

ניכרים לעין בניף קניון חיפה.

פרט לעובד אורי, שנראה מאוד ממורמר אך מלא כוונות טובות, הסניף כולו לא מאיר פנים וקיימת בעיה ארגונית חמורה בסניף.

התקשרתי לסניף ונאמר לי שאולי מחר מישהו יוכל להביא לי את זה הביתה. נו באמת.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ניהול נורמלי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה