פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון דובל'ה נושא התלונה:
גרינברג אוראל שם/כינוי:
‏שבת ‏03 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת 3/11/07 רכשתי ארון מתוצרת דובל'ה בסניף אייס שבחוצות המפרץ, במעמד הקנייה נכתב בטופס ההזמנה כי הארון יסופק בתוך 14 ימי עבודה וכי יצרו עימי קשר שבוע מראש לתאום תאריך וזמן ההתקנה.
(לאחר 14 ימי עבודה פרושו בתאריך 21/11/07)
לאחר שלא קיבלתי כל פנייה שהי במשך 12 ימי עבודה ניסיתי להשיג בטלפון את חברת דובל'ה באמצעות מספר הטלפון שהיה רשום על ההזמנה אך ללא מענה באף אחת משלוחות המענה הקולי בכל ניסיונותי (הרבים)במשך יומיים תמימים.
לאחר שנואשתי מלהשיגם פניתי לשירות הלקוחות של אייס שהיו אדיבים והבטיחו שיטפלו בעניין ואכן קיבלתי טלפון מחברת דובל'ה אשר נציגתה ביקשה לתאם את אספקת הארון בתאריך 28/11/07 (באיחור של 5 ימי עבודה) והציעה פיצוי של תוספת מראות בדלתות.
בתאריך המיוחל אכן הגיע הארון אך שמונת המגירות שהיו כללות בו לא נסגרו כראוי (אחת מהן באופן מיוחד)ודפנותהם לא תאמו ונראו עקומות למדי, המתקין טען כי יש צורך להחליף מגירה וכי יש לרשום זאת בטופס ההתקנה ומגירה חליפית תשלח אלי ע"י חברת דובל'ה.
לאחר שבוע וחצי לערך שלא קיבלתי פנייה בעניין המגירה ניסיתי שוב להשיג את חברת דובל'ה באותו האופן המוזכר קודם וללא הצלחה, שוב נעזרתי בשירות הלקוחות של אייס בכדי ליצור עמם קשר ואכן לאחר יום נוסף חזרה אלי נציגת דובל'ה שביקשה לתאם את הבאת המגירה לתאריך 25/12/07 בין השעות 20:00- 16:00.
בינתיים מגירות נוספות החלו לבלוט מהארון וכמה מגירות דרשו כוח רב ולא סביר לפתיחתן/ סגירתן.
בתאריך 25/12/07 בשעה 12:00 התקשר המתקין שהיה צריך להביא את המגירה ואמר כי הוא עוד מעט מגיע, לאחר שהוסבר לא כי ההתקנה נקבעה לשעה מאוחרת יותר ואין שום אפשרות כי אוכל להגיע לביתי בשעה זו אמר המתקין כי הוא לא יכול להגיע בשעות שנקבעו מראש וכי הוא יגיע אלינו בתאריך 27/12/07 בין השעות
20:00- 16:00 (לאחר חודש שלם מתאריך קבלת הארון), בלית ברירה נאלצתי להסכים לדחיית תיקון המגירות.
היום בתאריך 27/12/07 צלצלתי בשעה 10:00 (לא לפני כמה נסיונות כושלים בהם הקו היה תפוס) על מנת לוודא כי ההתקנה תבוצע היום וללא "הפתעות" נוספות.
המתקין אכן הגיע בשעה 18:30 ולאחר שניסה להתאים את המגירות לארון ולתקנן נכנע ואמר כי הוא לא מסוגל לתקן את הארון משום שהמתקין שהרכיב את הארון הרכיב אותו בצורה גרועה ואין לו מה לעשות בנידון וכי הוא יעביר את הבעיה הלאה.

היום לאחר כל הסיפור הזה אני חש כי נפלתי בפח וקניתי ארון באיכות גרועה מחברה שאינה מכבדת את לקוחותיה אפילו במעט.
לא ברורה לי הסיבה בגללה אני צריך לרדוף אחר חברת דובל'ה במשך ימים שלמים בכדי שתספק לי מוצר ששילמתי עליו בכסף מלא ובכלל איזו מין חברה זו שלא עונים בה לטלפון?
הסיבה העיקרית בגללה קניתי ארון בדובל'ה הוא כי היא נמצאת תחת אייס לה יש אחריות כלפי לקוחותיה בכדי להמנע מכל מיני רמאויות הנפוצות לצערי בשוק הריהוט בארץ אך כרגע נדמה לי כיי טעיתי.
כספי סוג הנזק :
תיקון הארון בצורה טובה ומהירה או לחילופין שיחזירו לי את כספי לאלתר. פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה