פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קפה ומאפה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.5.08 (שעה 20:31) רכשתי בסכום של 950 ₪ 3 מוצרים ברשת אייס סניף גן שמואל. במהלך הקניה הנחתי ע"י הקופאית אולגה כי הנני זכאית ל 6 תווים של קפה ומאפה ברשת SO GOOD ע"י הצגת השובר אותו צירפה לי.
בתאריך 14.508 ניגשה חברתי לתחנה SO GOOD בסניף גיבורי ישראל 42 פולג –נתניה (סניף 2288), ובקשה להנות בדרכה חזרה הביתה מהקפה ומאפה להם היא זכאית. אותו קופאי בחנות (קופאי 10) נמסר לחברתי כי אין ברשותו להעניק לה את הקפה והמאפה ללא קבלה הרכישה עפ"י הנחיות של הנהלת סונול (אדגיש כי גם לאחר הסבת תשומת ליבו של הקופאי להערה כי עם הצגת השובר המצורף אוכל לקבל את הקפה והמאפה -הקופאי התעקש כי אלו הנחיות.
משירות הלקוחות של אייס הובטח לחברתי כי יחזרו אליה לאחר בדיקה מול השיווק, עד היום לא התקבלה תשובה מאף גורם לא של סונול ולא של אייס.
נכון לתאריך 11.6.08 שעה 19:27 ניגשתי אני וחברתי לאותו סניף יחד עם הקבלה (שאותה אגב במידה והייתי רוצה להחליף את האחד המוצרים הייתי צריכה להציג) ובקשו לקבל 2 מתוך ה6 השוברים להקפה והמאפה אמרתי לו כי אני מוותרת על השאר וכי באנו לתדלק שיקח את הקבלה ואת השובר ושתי התווים ויתן לנו שתי הקפה והמאפה (כי המימוש הוא עד 15.6), כמובן ששוב החל הקופאי לומר כי אין הוא יכול ושלף הסמכתא עלייה חתומה אילנית מסונול (שאת תפקידה הוא לא יודע, ואת מספר ההנהלה או כל מספר לבירור הנושא הוא גם לא יודע).
לאחר רצוני העז לבדוק נושא מאוס זה, החלטתי להתקשר לאייס גן שמואל משם רכשתי את המוצרים (ושם גם אחדו לי את הקלה עם 3 המוצרים) הופנתי ע"י חווה נציגת שירות לסגן מנהל הסניף דותן אשר דיבר עם אותו עובד לבירור מדוע עליו לקחת לי את הקבלה ועפ"י מי, אך הנושא לא העלה פרי.
{אם הייתי יודעת כי עליי להשאיר קבלות (למרות כי הן לצורך החלפת מוצר) רשאית הייתי מחלקת אותם למספר קבלות כדיי להנות ממספר שוברים של קפה ומאפה.}
דותן סגן מנהל אייס בסניף גן שמואל, אמר כי ידיו כבולות וכי אם אגיע לאייס אפצה אותי אך לא כך לקוחה אמורה לטורטר בשבילי "צופר" שניתן בשילוב שניי החברות.
ממימוש "הצופר" הינו עד ל15.6 - האם כך נוהגת שני חברות גדול אשר מציעות מיוזמת צופר שלא יכולות לעמוד בהם??? למדתי כי לקנות באייס לא כדיי כי גם לאחר הקניה החליף המוכר את הקופסא הראה לי לאותו מוצר רק משומש עם (עם מלא שריטות, וכל המוצר פתוח ושבור), הנושא הוסדר לאחר כי לאחר הגעתי הביתה הגיע המוכר אל ביתי (היות וביקשתי לדבר עם מנהל הסניף) ואמר כי הוא מנצל והיתה טעות, ומישהו החליף את המוצר שהראה לי. ממש מחדל מה שקורא שם... שלא נדבר על החלטת סונול לקחת את הקבלה.... אם הייתי רוצה להחליף את המוצר הרי אני זכאית עד 14 יום ואת הקפה ומאפה חברתי רצתה לאחר יומיים לממש??? הם נראה לכם שאתם יכולים להתעלל ככה בלקוחות בשביל (10 ש"ח שהוצאתם לנו כבר מהעניים???). כדיי מאוד שתעשו בדק בית בחברות איתם אתם שותפים... וגם אצלכם!!!

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה