התייחסות לקונה |
נושא התלונה: |
חשין מינה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון אדומים |
כתובת: |
מעלה אדומים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לסניף מעלה אדומים לפני כשבוע כשתי דקות אחרי השעה תשע בערב. הייתי זקוקה מאד לפריט אחד שידעתי בדיוק את מקומו ולא הייתי זקוקה לכל עזרה. הקופאית, שראתה אותי נכנסת לסני, אמרה לי שהיא לא מוכנה לקבל יותר קונים, זאת על אף שהיו קונים נוספים בחנות. הקופה, יש לציין, הייתה פעילה.
ניסיתי לדבר עם מנהל הסניף, אך זה היה עסוק עם מישהו אחר. עובד אחר, איתו ניסיתי לברר מה הבעייה, גמר איתי את השיחה "אז אל תיכנסי אלינו יותר לקנות..."
יחס כזה אינו ראוי, משפיל ומבזה, לא רק את הקונה הפוטנציאלי אלא בעיקר את הסניף ועובדיו. דרך אגב, בצאתי מהסניף היה תור ארוך ליד הקופה. אני כבר הייתי יכולה, באותו זמן להיות בבית את הפריט אותו רציתי לקנות. בהחלט לא אכנס יותר לסניף אייס קנה ובנה וגם אמליץ לחברי הרבים לא להיכנס לסניף.
בכבוד רב,
מינה חשין
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|