הספקת מוצר פגום, ויחס מזלזל / התעלמות לגביוnd customer.< |
נושא התלונה: |
מרגלית רחלי |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
פולג |
כתובת: |
פולג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני שלושה שבועות וחצי הגיעו לביתי הספות שקניתי ולאחר שעזבו גיליתי שהספות קרועות מהצד. באותו שבוע, יום שישי - דיברתי עם הסניף, בחורה ענתה לי ואמרה שהיא מבינה, אין בעיה, לקחה אפילו מספר מכירה, והבטיחה שיחזרו אליי.
כמובן, שאף אחד לא חזר אליי - וב14/08 התקשרתי שוב, הפעם כן לקחתי את השם - אפרת פולר - שהבטיחה שאולי פעם שעברה זו הייתה שגיאה נוראה וזה לא הועבר - אבל היא מבטיחה שיחזרו אליי - וכמובן שעדיין לא חזרו אליי.
הייתי בטוחה שבאייס בוודאי אפשר לקנות בלי לדאוג לשירות ולאיכות - אבל מסתבר שטעיתי.
|
וכספי, אינני מעוניינת בספות פגומות, ובטח שלא ביחס המזלזל |
סוג הנזק : |
החזרת סכום הקניה - 2,599.90 והמשלוח - ואינני מעוניינת לחזור על חווית הקניה - ולכן אינני מעוניינת בזיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|