חוק סימון מחירים לא תקף באייס! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נמל תל אביב |
כתובת: |
נמל תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פעמיים נכנסתי לסניף הזה, פעמיים יצאנו בעצבים.
בפעם האחרונה בהחלט, חיפשנו כסאות, מה שמצאנו אזל מהמלאי ולא יודעים מתי יגיע (אולי תוציאו את זה מהתצוגה!!??!) לאחר חיפוש נוסף מצאנו כסאות אחרים שהמחיר הנקוב עליהם היה 259 ש"ח. כאשר הגענו לקופה המחיר קפץ ל 299.
המנהל שהגיע 20 דק' אמר: "זה מה שיש". לאחר ששאלנו אותו אם הוא מכיר את חוק סימון המחירים, תשובתו היתה: "המחיר שיצא בקופה זה המחיר"
כמובן שלא קנינו את הכסאות.
אני, שלרוב משתדלת לא להחרים בתי עסק, לא מתקרבת לרשת הזו, בחיים.
|
חוסר מקצועיות |
סוג הנזק : |
קורס מורחב בשירות לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|