פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תימכור על מוצרים נושא התלונה:
סולומון  ציפורה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דימונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.01.09 היתי בחנות בדימונה רציתי לרכוש כיסא בטיחות לילד לרכב.
הכיסאות בחנות היו ללא מחיר עליהם, היו שם כ 4 כיסאות אף אחד ללא מחיר.
ניגשתי אל הבחור שעבד במחלקה ושאלתי למחיר, הוא טען כי איננו יודע ולכן הוא ניגש לקופאית לברר, בברור איתה נאמר לנו כי זה עולה 270 שח".
לא היה את כל הכסף ברשותי ולכן שלחתי את בעלי להשיג לי את שאר הכסף החסר וניגשתי עם הכיסא לאותה קופאית.
פיתאום היא אומרת לנו כי הכסא לא עולה 270 שח" אלה 370 שח", כעסתי נורא ודרשתי לקבל את הכיסא במחיר בו נקטה ליפני, היא כמובן לא הסכימה, קראו למנהל, והקופאית טענה בפניו כי לא לכיסא הזה היא היתכוונה, שזה שקר בפני עצמו, בכל זאת אמרתי לה אין בעיה בואי תראי לי לאיזה כיסא את היתכוונת, היא ניגשה ולא מצאה שום כיסא ב 270 שח" לטענתה כל ה 4 כיסאות הם במחיר של 370 שח" ואין מה לעשות זה מה שיש, המנהל עצמו גיבה אותה, וטען כי האשמה היא של הבחור שעובד במחלקה, והבחור חדש, אז אין מה לעשות , המחיר הוא 370 שח" את רוצה תיקני, ואם את לא רוצה אל תיקני.
אני רואה בזאת גישה לא שירותית כלל וכלל, מאוד מעליבה ופוגעת בלקוח, טעות יכולה ליקרות, ומין הראוי הוא לתת לי במחיר בו נקבה הקופאית מלחיתחילה, כי עמ" להשיג את הכסף בו נקבה עשיתי הרבה באותו ערב, והיתאכזבתי מאוד שיצאתי ללא הכיסא.
אני דורשת בירור לגבי האירוע הזה, ובהחלט אני מצפה עדיין לקבל את הכיסא ב 270 שח" והיתנצלות על צורת הגישה של הקופאית ומנהל החנות על הייחס הפוגע לו זכיתי.
עלבון סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה