פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות אייס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ממש לפני פסח קנינו ב1000 ש"ח גזיבו באייס. תוך חודש הגזיבו החליד (ללא גשם) , התקלף,ואחרי יום עם רוח, די סטנדרטית הגזיבו נשבר.
התקשרתי לאייס, הם אמרו לי שהם מוכנים למכור לי חדש ב300ש"ח או להחליף את החלקים השבורים. אמרתי להם שבמוצר כזה נחות אני לא רוצה להשקיע אפילו שקל, ושזה לא עוזר לי שיביאו לי חלקים אם ברוח הבאה זה ישבר. הם לא הסכימו להחזיר לי את כספי. אריק מאייס אמר לי ש"הם לא אחראים לפגעי מזג האויר". עניתי לו שמוצר שנועד להיות בחוץ צריך להיות עמיד למזג אויר סטנדרטי, ושלא נשבה הוריקן או משהו כזה. איזה נימוק מגוחך.
שבועיים אחרי אפילו את החלקים לא קיבלתי.
חבל שאי אפשר לצרף פה תמונה שתתרשמו מהחלודה והעליבות של המוצר אחרי חודש.
אני אוסיף עוד, שדקה אחרי שסיימתי לדבר עם נציג אייס אריק, הוא התקשר אלי בטעות ושאל אותי אם אני ...לא יודעת איזה שם, כשאמרתי לו טעית חזרת לטלי הוא אמר לי "סליחה על הטעות, פשוט יש עוד אנשים עם בעיות בגזיבו!!!!!",אכן מוצר עלוב.
בוז לאייס, לא להתקרב.
כספי סוג הנזק :
אני לא רוצה את המוצר אני רוצה חזרה את הכסף. פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה