פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 59, תל אביב כתובת:
תל אביב- סינרמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 06.05.2009 ביקרנו בסניף אייס ברח' יגאל אלון, תל אביב, לשם קבלת ייעוץ ובחירת צבעים לשם שיפוץ דירתנו. נעזרנו באחראי התורן במחלקת הצבע והתלבטנו בין צבעי טמבור לנירלט. הובהר לנו על ידיו שהאיכות של המותגים זהה ותספק את צרכינו וההבדל היחידי הוא במחיר. הוא אמר לנו שכל צבע של נירלט זול בעשרות שקלים מצבע של המתחרה, טמבור. ערכנו שיפוץ יסודי ונזקקנו ל3 צבעים. משמע, הפער במחירים הופך למשמעותי עוד יותר. בתמימותינו, חשבנו שכל ייעוץ שנקבל יהיה נטול פניות ויהיה מותאם לצרכים שלנו.

למחרת התבדינו. הגענו לסניף הנ"ל שוב, בזמן שהצבעים שהזמנו לדירתנו כבר המתינו להתחיל את העבודה, כדי לרכוש את הצבעים של נירלט. בערב זה, בסניף היה אחראי תורן אחר. ביקשנו לקבל את הצבעים של חברת נירלט והוא אמר לנו שהמכונה מושבתת וזה בלתי אפשרי וממילא, הצבעים של נירלט הרבה יותר יקרים מאשר הצבעים של טמבור שנמצאים במבצע של 1+1 החל מאותו יום. מבירור עם מוקד "טלצבע" של חברת טמבור, המבצע החל מתחילת חודש אפריל, לפני פסח, ולא הועלה כאפשרות בערב הראשון, כשביקשנו לקבל את האפשרות הזולה ביותר. לא ייתכן שבו זמנית, הצבעים של נירלט יותר יקרים משל טמבור והצבעים של טמבור יותר יקרים משל נירלט. ההתנהגות של אחד (לפחות) היועצים של החברה זועקת "הטעיית הצרכן"! באותו הערב, כאשר התעניינו בגמר סיד, הופנינו היישר למוצר של טמבור ולא סופקו לנו אפשרויות אחרות. לא ייתכן שכאשר אתה מבקש לרכוש מוצר כלשהו, אתה תופנה בצורה שיטתית למוצריה של חברה מסוימת. בסך הכול, אייס קנה ובנה מאכלסת תחת קורת הגג שלה מבחר של חברות... אז מדוע הבלעדיות התמוהה למוצרי חברה מסוימת?

מעבר לעובדה שלא סביר שתגיע לסניף של רשת מוכרת כזאת ולא תהיה לך ברירה אלא לקנות צבעים של חברה מסויימת (הרי לא פנינו למרכז של טמבור), חוויית הקנייה כולה הייתה לא נעימה ויצאנו מהחנות מבולבלים ונבוכים. בחרנו להגיע דווקא אליהם, רשת גדולה ואמינה שממנה לא התאכזבנו בעבר, כדי לקבל שירות מקצועי ולא להרגיש שסוכן מכירות ממולח עושה קופה מעל גבינו. כל המוצרים שהסתכלנו עליהם במחלקת הצבע היו לא מתומחרים והיינו צריכים להסתמך על המילה של אחד מהיועצים ולהמר, כי הרי ברור שאחד מהם משקר. לו היינו רוצים להרגיש כך, היינו פונים אל חנות אחרת ובוודאי גם משלמים פחות.

העברנו את התלונה בפקס לחברה לפני שבועיים ולא קיבלנו שום התייחסות. כשהרמנו אליהם טלפון כדי לברר מה סטטוס הפנייה שלנו, הם אמרו שהם עונים טלפונית, טלפון שאנחנו מחכים לו עד מועד כתיבת שורות אלה... חשוב לנו להביא לידיעת צרכנים אחרים שכדאי להם לבחון בשבעים עיניים את הייעוץ ה"מקצועי" שמסופק להם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות ופיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה