פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ומקצועיות< נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו 2 יחידות לאמבטיה - ארון כולל מראות לדירה שאליה אנו אמורים לעבור עוד כ 10 ימים. יש לציין שיש לנו ילד בן חודשיים.
ראינו את הדגמים בצבעים שבתצוגה כאשר הצבעים שהזמנו לאחד הארונות היה וונגה (הראו לנו דוגמת צבע בדגם אחר שהיה בחנות ואישרנו).
ביום ההתקנה הגיעה החברה המתקינה שהרי זה לא אייס אלא חברה שמבצעת את התקנות - גורם נוסף לדון עימו ולהתנהל מולו.
הגיע המתקין שאמור להיות מקצועי ומעט מבין, שלף נייר כדוגמת ניירות ההרכבה של איקאה והחל בוחן כל קרש ובורג לצורך הבנה איך מרכיבים.. ולחשוב שעל זה שילמנו יותר מ 500 ש"ח!!!
מעבר לזה הדגם השני שאמור היה להיות צבע וונגה הגיע בצבע שחור אבל על הקרטון היה רשום וונגה. כל המובילים היו קצת בשוק ואמרו שאכן זה שחור....
כמובן דגם זה הוחזר עוד לפני הרכבתו למובילים. הדגם הראשון שסיימו את הרכבתו היה נראה כמו לגו של ילד בן 4 וככזה המגירות לא הצליחו להיסגר, המסילות היו עקומות והמראה שהיתה צריכה להיתלות , לא נתלתה בתירוץ של : "אם ניקדח בחרסינה באמבטיה זה יפוצץ אותה ועל אחריותכם". אני שואלת: איפה אם לא באמבטיה יש חרסינה?! איך בדיוק הם חשבו להרכיב ארון מקלחת עם מראה אם לא באמבטיה?! עצלנות? חוסר מקצועיות או סתם זלזול?!
בינתיים גם אני וגם בעלי ניסינו ליצור קשר עם החנות כדי להסביר את הבעיות - אחרי 20 דק' המתנה של כל אחד מאיתנו על הקו נאמר לנו שמנהלת החנות תיצור עימנו קשר תוך כמה דקות. אני ממתינה לטלפון הזה עד היום....

לא ויתרנו, בערב ניגשנו לחנות לפגוש את המנהלת פנים מול פנים ולה כל שהיה להגיד: "לגיטימי שיש לכם תלונות כדאי שתכתבו מכתב למחלקת שירות לקוחות ולגבי הצבע של הדגם זה אכן וונגה ". יש לציין שלבקשת בעלי היא הוציאה דוגמה של הדגם בחנות כדי לראות שזה שחור ואכן זה נראה שחור אבל היא בשלה - "זה וונגה". ייתכן שהיא עיוורת צבעים או ממש לא שירותית.
כשביקשנו לבטל א עיסקת הדגם שלא הורכב אמרה שהיא לא יודעת אם אפשרי שהרי הדגם לא הוחזר אליה. מבחינתי, זה ממש לא מעניין, אני כלקוחה של אייס לא קיבלתי את המוצר וזה שיש באמצע חברת התקנות אותי כלקוחה זה לא ממש אמור לעניין.
יצאנו מהחנות כמו שבאנו עם הבטחה שיצרו עימנו קשר לתקן את הארון שהורכב ולעדכן אותנו אם אפשר לקבל החזר על הארון שהוחזר.
ושוב, המנהלת לא חזרה עם תשובה גם לא יומיים אחרי. בעלי שוב יצר עימה קשר והשאיר לה כ 5 הודעות. לבסוף הוחלט בעזרתו קשרים עם מנהל המחוז שנקבל זיכוי על הארון שהוחזר והארון שהורכב לא במקצועיות יבואו לסדרו.
היום ה 27.8 הגיעו לסדר את הארון וכדברי המרכיב ה"מקצועי" שהגיע הפעם: "צריך להחליף מסילות , לפרק כמה ברגים ולהרכיב שוב..." ושוב, גם זה לא יקרה היום אלא שוב לתאם ושוב להמתין בין 14-18.... אין גבול לחוצפה!!!! ודרך אגב, ביום המקרה נשלח ע"י בעלי מכתב לשירות הלקוחות, אנו ממתינים לתגובה עד לרגע זה!!!
כל תיאום שכזה דדורש אופרציה עם סידור לתינוק, הפסד של שעות עבודה שלא לדבר על עצבים וזמן יקר בטלפונים ובעיכוב שאר הספקים שצריכים לעשות את מלאכתם בדירה.
ביזיון של סניף חדש שאין לו אפילו חודש במרכז הקניות החדש G בכפר סבא, שאמור כביכול להוכיח עצמו הלא כך? . מנהלת שלא רק שאינה מבינה בשירות כנראה גם ניהול אינו חלק מהאג'נדה שלה. מביש ומאכזב!!!
שמה של המנהלת: דינה מיימן. העצוב הוא שבעזרת רצון טוב ולקיחת אחריות הכל היה יכול להיפתר באותו היום. דרך אגב, אנחנו גם לקוחות VIP של הרשת ושנינו מנהלי שיווק בחברות מובילות במשק. כף רגלנו לא תדרוך שם יותר לעולם!!! ראו הוזהרתם!
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה