|
|
|
|
|
|
ערכת ריהוט להרכבה עצמית לא שלמה |
נושא התלונה: |
יום שני 23 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חיפה |
כתובת: |
קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/03/2009 (קיימת חשבונית) רכשנו בסניף קניון חיפה פינת עבודה דגם "עזר". כשפתחנו אריזה בבית לצורך ההרכבה גילינו שחסר דף הוראות וחסר קיר אחורי (גב, דיקט דק) של הריהוט.
התקשרנו לסניף לברר ונאמר לנו שפינת העבודה מגיע ללא החלק האחורי. הרכבנו את הריהוט. כעבור יומיים ביקרנו שוב בסניף וראינו שבתצוגה יש בפינת העבודה הזאת אכן קיים החלק האחורי. אז אמרו לנו שאחד המשלוחים באמת הגיע מהיבואן ללא החלק והם יזמינו את החלק החסר. עברה כבר כמעט חצי שנה ואין מענה, למרות שכל שלושה-ארבעה שבועות אנו "דוגמים" את הסניף. בינתיים מכיוון שהחלק החסר היה אמור "להחזיק" את כל הקונסטרוקציה והוא חסר הריהוט התעקם, דלת של אחד התאים לא נסגרת בגלל זה והשנייה גם כן נסגרת בקושי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת עמדה בעמדה זהה שלמה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|