פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש-לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
03/09/2009
לכבוד,
אייס –מחלקת תלונות הציבור
הנידון : עוגמת נפש –לקוח
בתאריך ה- 22/08/2009 הגעתי לאייס לסניף מערב ראשל"צ (ילדי טהרן 5) ונציג בשם אלכס הציע לי פינת אוכל דגם "סהר" מק"ט 5705663 במבצע של 499 ₪. כשרציתי לרכוש את פינת האוכל נאמר לי שאין כרגע במלאי, ושהמלאי יתחדש בעוד מספר ימים, לאחר שבוע בתאריך ה- 29/08/2009 הגעתי שוב לסניף זה,שוב לנציג אלכס,ושוב נאמר לי שאין את פינת האוכל במלאי, ונאמר לי להגיע ביום רביעי ה 02/09/2009 או לגשת לסניף אחר. יש לציין שבאותו יום שהגעתי ה- 29/08/2009 פינת האוכל הייתה בתצוגה ועלייה שלט של מבצע 499 ₪. למחרת התקשרתי לסניף מזרח ראשל"צ (פריימן 20) על מנת לבדוק ששם יש במלאי את פינת האוכל "סהר", ענתה לי פקידה משירות הלקוחות,ריבה, ואמרה שיש במלאי והמחיר אכן 499 ₪. באותו היום ניגשתי לסניף זה על מנת לרכוש את המוצר, וכשהגעתי לקופה נאמר לי ע"י הקופאית שהמחיר הוא 708 ₪ מכיוון שהמבצע הסתיים ב- 28/08/2009 . פניתי לפקידת השירות,ריבה,שאיתה גם דיברתי כמה שעות לפני כן וסיפרתי את הסיפור, התשובה שקיבלתי היא: שאין מה לעשות המבצע הסתיים וזה המחיר, פניתי לסגן המנהל,טל, וגם הוא ענה לי בצורה מזלזלת,לא היה מוכן לעזור,ואמר שהייתי צריכה למלא טופס בסניף מערב כדי לשמור על מחיר המבצע,דבר שלא נאמר לי.. ביקשתי שוב ושוב שייצרו קשר עם סניף מערב ראשל"צ כדי לברר את הנושא, ורק לאחר בקשות רבות הסכים טל להתקשר לסניף מערב,שם נאמר ע"י סגן המנהל,ששון,שרק יום למחרת המנהל יטפל בעניין. יום למחרת יצרתי קשר עם מנהל סניף מערב ראשל"צ,רונן, שאמר שהוא מתנצל על כל עוגמת הנפש,שאני אוכל לקחת את פינת האוכל במחיר שהובטח לי ,499 ₪ , וגם הבטיח לחזור אלי במהלך היום כדי לומר לי לאיזה סניף לגשת ולקחת את פינת האוכל. רונן לא יצר קשר כל היום, בשעות הערב חזרתי אליו ונאמר לי שאין אישור לרכוש את פינת האוכל במחיר שהובטח, ועוד נאמר לי לחכות למבצעים נוספים.
אציין כי אני לקוחה קבועה של אייס וכך גם כל משפחתי, אך לא האמנתי שאזכה לקבל יחס כזה מחפיר ומבזה! ההתייחסות של כל המעורבים בסיפור,החל מהנציג אלכס ועד מנהל הסניף רונן אינה הולמת חברה גדולה ומכובדת כשלכם, וספק אם אני או משפחתי נרכוש עוד מוצרים מכם.
שקלתי לפנות ישירות לנציב תלונות הציבור האזרחי אך החלטתי לפנות תחילה אליכם על מנת לנסות ולמצוא פיתרון לנושא.

בברכה,
לירן מזרחי
050-9016788
050-5864468
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה