רכישה פגומה ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
מירה גיראד |
שם/כינוי: |
יום שני 06 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חיפה -חוצות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ימים אחדים לאחר הרכבת הארון שרכשתי באייס חוצות חיפה החל סיוט מתמשך שלא מגיע לסיומו ואני אפרט ,
הארון התמלא חרקים קטנים המפוררים את הארון ,
לתומי חשבתי שמדובר בעניין חד פעמי ניקיתי את הארון ושוב חוזר חלילה ,
פניתי לאייס טלפונית ושם נאמר לי שהנושא לא באחריותם ,
הזמנתי ריסוס מתוך תקווה שהבעיה תיפתר אך המדביר הסביר שאינו בטוח שהדברה תפתור לי את הבעיה ,כי זה בתוך העץ ,
למרות זאת שילמתי ממיטב כספי ובצעתי את הריסוס ,
הנושא הפך לבלתי אפשרי והנזק אדיר , רוב הבגדים שהיו בארון עברו נגיעה של החרקים וכוסו בחורים קטנים ,
אני פונה בבקשה בהולה ,
החליפו לי את הארון או קחו אותו ממני ,ומהר ככל האפשר ,
תודה רבה
מירה ג'ראד
|
כספי |
סוג הנזק : |
ארון חדש או אחזר כספי וכמובן עוגמת נפש הפסד כספי עבור הנזק של הביגוד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|