פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים שאינם נמצאים במלאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחובות\ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כחודש ימים אני וזוגתי נכנסו לאייס בצומת בילו ברחובות במטרה לחפש ארונות.ניגש אלינו רובי מנהל הסניף והציע לעזור.הסברנו לו את מבוקשינו והוא המליץ לנו על ארונות אשר התאימו לנו בדיוק.הסברנו כי יעד הארונות הינו באר שבע ולא רחובות.רובי החביב הציע שנקנה את הארונות מהסניף הנוכחי ואת הארונות נוכל לאסוף עצמאית\חברת הובלות בסניף ב"ש בזמן שיתאים לנו.לאחר ששילמנו התקשר רובי למנהל סניף ב"ש והכריז באופן חגיגי שישמרו לכבודינו 2 ארונות מסוג אייל ואנו נאסוף אותו בעוד כחודש. לאחר שבועים נכנסנו שוב לחנות אייס בשביל לתאם שליחות והרכבה .שמחנו לפגוש באופן מקרי את רובי.אך כשהתקשר לתאם לנו משלוח גילה כי הארונות השמורים נעלמו! רובי הבטיח כי העניין יסודר והוא אישית ידאג כי יהיו לנו ארונות בזמן,משום שבמקרה יש ביהוד זוג ארונות כזה ורק אין דרך להעביר אותם לב"ש . לאחר 3 ימים בישר לנו כי הארונות החדשים ממתינים לנו בב"ש. שמחים ונרגשים ליום מעבר הדירה וליום השליחות ולאחר שתיאמנו שעה עם משלוחן\מתקין,התקשרנו למתקין כמה דקות לפני זמן הגעתו המשוער ואז הסביר לנו שהארונות השמורים נעלמו ממחסן הפלאים בב"ש. ניגשנו לחנות אייס בב"ש לשאול הכיצד נעלמו לנו 4 ארונות ששילמנו עליהם ,ומדוע אף אחד לא יידע אותנו למרות שהם ידעו משעות הבוקר שהם אינם?? תגובת סגן מנהל הסניף היתה כי הוא כעת שולח במיוחד בשבילנו משלוחן להביא לנו ארונות מראשון לציון ואולי יבואו להתקין לנו אותם למחרת ביום שישי. ומעבר לזה אינו יכול לעזור לנו,ומנהל סניפו אינו מעוניין לדבר איתנו,ורובי לא נמצא ורק היה יכול להפנות אותנו לשירות לקוחות למרות שהוסבר כי פיתרון זה אינו יעיל ושננסה את זה ביחד. ועוד המשיך "נעשתה פאשלה שלא אופיינית,ולא תקבלו על כך פיצוי" אנחנו דרשנו כפיצוי על האיחור ,על מסכת השקרים ועל הזילזול מצד ההנהלה בכספינו השתתפות כ50% במשלוח ובהתקנה עידן מנהל הסניף(שעדיין לא מוכן לדבר איתנו ישירות)אמר כי לא נקבל על כך פיצוי כי דבר זה אינו נהוג אינני מצפה מרשת אייס להתנהג בצורה כזאתי,למכור את הארונות ששמורים לאנשים אחרים שכבר שלמו על כך.לשם כבר לא ניכנס. לטיפולכם אודה

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה