פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
רייזמן אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' גליס 9 פ"ת 49277 כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
רכשתי 24/09/09 באייס סניף נס ציונה מקלחון חזית גרנית, דגם 407, חשבונית 401100013508. יצרן חב' פרופילון
2. המקלחון סופק הביתה והורכב ע"י מתקין מטעמכם בתאריך 01/10/2009 על פני האגנית בצורה עקומה ופרט לזה מאז נוזל (חדירת מים החוצה), דבר גורם לאי-נוחות, רטיבות, פוגע בדלת כניסה וכו'.
3. בעקבות עשרות פניותיי בכתב ובעל פה (גב'תמי סנטו - מנהלת שירות לקוחות אייס 03-9051901) פעמיים ניסו לתקן את המקלחון ולא הצליחו. יחס שלהם אליי לא יפה... כאילו אני ולא הם אשם כי מוצר פגום.
4. בתאריך 31/01/10 הצעתי לאייס תוך שבוע ימים להחליף אצלי בשירותים את המקלחון הפגום במקלחון החדש אותו דגם או שווה ערך. עד כאן לא התקבלה תגובה. מתכוון להגיש תביעה בבית המשפט על כל הנזק אשר נגרם לי כולל עוגמת נפש.
בברכה אלכס 054-4377320

כספי+עוגמת נפש סוג הנזק :
ראה כתב תלונה פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה