מוצר ששולם ולא סופק |
נושא התלונה: |
שבת 10 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בית שמש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במוצא"ש 10.4.רכשנו 8 כסאות פלסטיק ושולחן עגול קטן לגינה. המוכר אמר שכרגע אין במלאי השולחן המבוקש ושנשלם ולאחר 10 ימים נקבלו. הוא הבטיח שביום העצמאות השולחן יהיה בידינו. מאז ועד עצם כתיבת שורות אלו, למרות ששילמנו, לא קיבלנו את המוצר. פנינו לאתר שלהם לפני שבוע וחצי ולא נעננו, פנינו טלפונית ביום חמישי, שטחנו את הבעיה בפני האחראי והובטח לנו שהמנהל יחזור אלינו ויטפל במהירות בבעיה ועד עתה הבעיה לא נפתרה. נציין ששילמנו על המוצר ולא קיבלנו. אנו מאוכזבים מהשרות הלקוי ודורשים את השולחן ופיצוי הוגן על עוגמת הנפש שנגרמה לנו כתוצאה מסחבת וזלזול של חברת אייס. לטיפולכם המסור נודה. תודה, שרי ויעקב מאיר
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|