פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובלה והחלפת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מתחתם ביג טבריה כתובת:
ביג טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 23.3.2010 קנינו שולחן ו4 כסאות מדגם רונית לגינה בסניף אייס במתחם ביג בטבריה.
שילמנו למוביל פרטי סך של 250 ש"ח.
ב 28 לחודש מרץ ערב פסח פתחנו את האריזה ומצאנו כי הכסאות פגומים (עקומים).
כאשר התקשרנו לסניף והודענו לאחראית בשם שרון על המוצר הפגום היא אמרה לנו שהמצור יוחלף אך כרגע אין במלאי ושניצור קשר אחרי החג.
ואכן אחרי החג התקרנו ונעננו כי עדיין אין את המוצר במלאי וגם אין בארץ, ותוך שבועיים אמור להגיע משלוח מסין.
לאחר שבועיים הקשרנו והתבשרנו שעדיין לא הגיע המשלוח.
אחרי עשרה ימים לערך התקשרנו שוב ונעננו שאין את המוצר ולא יהיה ושעלינו לבוא ולבחור כסאות אחרים, הסכמנו לבוא ולבחור כסאות ואז ביקשנו שיבואו לקחת את הכיסאות הפגומים ובאותה הזדמנות להביא לנו את הכיסאות החדשים.
שרון אמרה שתבדוק עם מנהל הסניף ותחזור אלינו, ואכן לאחר יום שרון התקשרה ואמרה שההובלה תהיה על חשבוננו, הסברנו לה שלא ייתכן שנשלם עוד 500ש"ח על הובלה הלוך ושוב, ובסה"כ 750 ש"ח על כיסאות ששווים 1000 ש"ח, ואנו מבקשים שמנהל הסניף ייצור איתנו קשר.
אחרי שבועיים שלא היה מענה מהסניף פנינו דרך אתר האינטרנט של אייס קנה ובנה אל שרות לקוחות ובו שטחנו את טענותיינו, לא נעננו לבקשה פנינו שוב דרך האתר אל שרות לקוחות ודרשנו שייצרו קשר תוך 3 ימים, ולא אנו נפנה אל תלונות הציבור ואל התקשורת. לאחר 4 ימים התקשרה נציגה משרות לקוחות סיפרנו לה את השתלשלות העיניינים ואת בקשתנו, היא הבטיחה לחזור אלינו אחרי שתברר עם מנהל הסניף.
לאחר 3 ימים משלא נעננו פנינו שוב דרך האתר ועד היום לא קיבלנו תשובה.
יש לציין שמאז הקנייה עברו כבר 3 וחצי חודשים והמוצר שקנינו עדין לא בשימוש, אנו רואים זאת כזלזול ואם חברה בסדר גודל כזה לא יכולה לעמוד בהוצאה של הובלה למה דורשת ממני לעמוד בהוצאה נוספת של הובלה. לאנא טיפולכם.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
החלפת המוצר, הובלה מהבית וחזרה ופיצוי בעבור עוגמת נפש ועלבון. פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה