|
|
|
|
|
|
קנית מיקרו גל |
נושא התלונה: |
קשרי דוד |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
לוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי בתאריך 11.07.10 מיקרוגל כאשר הובטח לי שבדרך כלל אחרי שבוע מגיע המוצרים אבל מקסימום אחרי שבועיים בטוח אתה מקבל את זה שילמתי את המחיר וחיכיתי שבועיים ואז התחלתי להתקשר מידי יום וכל פעם אותה תשובה לא הגיע עדיין אני רואה שכמעט עבר שלושה שבועות החלטתי היום להגיע לסניף אייס בלוד איפה שרכשתי את המיקרוגל וביקשתי לדעת מה קורה עם המיקרוגל גם קופאית ראשית וגם סגן מנהל הסניף לא הבינו למה עדיין לא הגיע אבל בדקו במלאי ואין להם את המיקרוגל שאני הזמנתי ואני לא מבין עד כמה אפשר לטרטר לקוחות אשר מזמינים מוצר ומבטיחים שזה יהיה בזמן ושלא לדבר על הנזק הבלתי ישיר של הילדים שלי שכבר שלושה שבועות ללא מיקרוגל והם לא יודעים לחמם בצורה אחרת ממש סבל בכל יום שעובר
|
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|