פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת ארון באיחור, ארון פגום, לא מוכנים לבטל את העיסקה נושא התלונה:
שורץ דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון כתובת:
הסינרמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי שני ארונות בסניף הסינרמה של רשת "אייס" (ברחוב יגאל אלון). שילמתי 5000 ש"ח. תאריך האספקה נקבע ל 6 באוקטובר וצויין מפורשות על ההזמנה.

כמובן שאף אחד לא הגיע בשישי לאוקטובר. התקשרתי לסניף של אייס ולא ענו לי. יש להם מערכת להשארת הודעות - אבל למרות שהשארתי שלוש הודעות הם לא טרחו לחזור אלי. ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות של אייס - אבל הם לא עונים. לא יאומן - אייס לכאורה רשת גדולה - למעשה אייס היא חברה שמזלזת בלקוחות שלה, אייס היא חברה שנסיונות להתקשר עימה מתסתיימים או ב "אין תשובה" או ב- "נחזור אליך" והם כמובן לא חוזרים. קניה באייס זו חוויה מתסכלת ומפוקפקת מאד.

נאלצתי להגיע לסניף פיזית, והם דיברו עם ספק הארונות שלהם, חברה בשם "דובל'ה". הנציגה של דובל'ה ביקשה לדבר איתי בטלפון ואמרה לי "אני לא יודעת מי הבטיח לך בשישי באוקטובר וגם לא מעניין אותי", וזאת למרות שטופס ההזמנה היה ברשותי ועליו צוין התאריך במפורש.

שירות הלקוחות של רשת "אייס" הפנה אותי ל "דובל'ה". הם לא טרחו אפילו להתנצל ואמרו לי שהארון יסופק לי ב- 15 באוקטובר - עשרה ימי איחור. הם לא הציעו שום פיצוי ורק לאחר שדרשתי והתווכחתי הוצעו לי 500 ש"ח זיכוי.

כשהארונות הגיעו ב 15 באוקטובר הם הגיעו פגומים- הארון עקום לגמרי. המתקין הודה שיש בעיה בדפנות הארון "התבלבלו בין שמאל לימין" הוא אמר. הארון לא הורכב. הוא התקשר למפעל דובל'ה. והם הבטיחו לי שהן יחזרו אלי ביום ראשון בבוקר - "עד 10 בבוקר לכל המאוחר". אצלי נשארו המדפים המפורקים של הארון שלא הורכב - כי היה פגום.

כמובן שלא אייס ולא דובלה לא חזרו אלי ביום ראשון בבוקר (היום בבוקר)- שוב נאלצתי להגיע לסניף (באמצע יום עבודה) והפעם ביקשתי לבטל את העיסקה - יש גבול לכל דבר - גם לא מספקים במועד, גם לא עונים לטלפונים, גם לא מחזירים טלפונים, וגם מספקים ארון פגום.

לתדהמתי אמרו לי ברשת אייס שאני רשאי לבטל את העיסקה- אבל אני צריך לשלם להם 30% ממנה - כלומר 1500 ש"ח.

שימו לב - זה שירות הלקוחות של רשת אייס:
1. אייס לא מספקים מוצרים בזמן שנקבע
2. שירות לקוחות של אייס לא עונה בטלפון
3. כשאתה משאיר הודעה לאייס - מבטיחים שיחזרו אליך בטלפון - וכמובן לא חוזרים
4. אייס מספקים מוצר פגום
5. אייס שוב לא חוזרים אליך בטלפון למרות כל ההבטחות
6. וגרוע מכל- כאשר אתה מתייאש ומבקש לבטל את העיסקה - "אייס" מודיעים לך - תבטל חביבי רק תשלם לנו 1500 ש"ח על הביטול.

אני כמובן לא אקנה כלום ברשת אייס. כרגע אני תקוע עם ארון מפורק ולא מורכב - פגום ועקום - ואייס מסרבים לבטל לי את העסקה.

מה עושים?
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת כספי + פיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה