פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלק פגום וחוסר יחס בטיפול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט חודש (25/11) קניתי ארון סניף תלפיות של אייס קנה ובנה. לקחנו את הארון בהובלה עצמית והתכנון היה גם להרכבה עצמית. יש לציין שאף אחד לא טרח להבהיר לנו שאין אחריות על הובלה עצמית. כשפתחנו את החבילה גילינו חלק פגום בארון. אין שום צל של ספק שהחלק היה שבור כבר כשקנינו אותו. שני בחורים מהחנות עזרו לנו להעמיס את הארון, וברגע שהגענו גילינו את החלק השבור עוד בתוך הקלקר.
כשביררתי מה עושים, ענו לי יפה שאוכל לבוא להחליף את החלק. כבר אז הרגשתי מתוסכלת כיוון שהתכנון היה להרכיב את הארון יחד עם אדם שהגיע לעזור לי באותו יום ובלי החלק אין טעם להרכיב. הבנתי שבגלל החלק שהגיע שבור אאלץ לקחת מונית עד לתלפיות ולשלם עוד כסף להרכבה מטעם החברה. אבל כאן עוד הסכמתי לשלם. ביקשתי לברר אם אפשר לדאוג שכאשר יגיע אדם מטעם החברה הוא יביא איתו את החלק החדש על מנת לחסוך לי את הנסיעה. נעניתי בחיוב ואמרו לי שיחזרו אלי בזמן הקרוב כדי לקבוע תאריך.
מאז עברו יותר משלושה שבועות. במהלך הזמן הזה התקשרתי לאייס יותר מעשר פעמים. בכל פעם התשובה הייתה: "נחזור אלייך", ומעולם לא קיבלתי טלפון חזרה. בכל פעם שהתקשרתי העבירו אותי מאחד לשני. בהתחלה הבלגתי כשלא חזרו אלי, והתקשרתי שוב ושוב. אחר כך המחיר השתנה פתאום: בהתחלה אמרו לי שההרכבה תעלה 200, ואחר כך המחיר השתנה בפיו של מישהו אחר ל250. הבלגתי גם על זה, העיקר שיבואו כבר. אחרי שבועיים בהם חיכיתי, כשהתקשרתי שוב אמרו לי שלא הבינו אותי נכון בפעם הקודמת. הם חשבו שמדובר בחלק אחד, ומדובר בכלל בחלק אחר שיש להזמין. הבלגתי גם הפעם. שאלתי מתי יגיע החלק ואמרו לי שיחזרו אלי תוך כמה ימים. כמובן שלא התקשרו. התקשרתי שוב וביקשתי לברר מה קורה עם החלק, כמובן שענו לי שיחזרו אלי וכמובן שלא חזרו. כשהתקשרתי אחרי שבוע ואיימתי שאתקשר למנכ"ל אייס פתאום נבהלו כולם, הגיע מישהו לדבר ואמר שהחלק פשוט עדיין לא הגיע, אבל העניין בטיפול והוא מבטיח לזרז אותו. לדבריו החלק יגיע "ביום רביעי או ראשון". ביקשתי ממנו לעדכן אותי בכל מקרה והוא אמר שכמובן. יום רביעי עבר וכן יום ראשון. איש לא התקשר אלי מאז, ולי נמאס להתקשר אליהם. כבר שלושה שבועות שעומד לי ארון מפורק במרכז הבית, הבגדים שלי זרוקים כולם על הרצפה ועוגמת הנפש גדלה מיום ליום.
אני לא מבינה איך חברה בסדר גודל של אייס מרשה לעצמה לנהוג ביחס מחפיר כל כך בלקוחות.
עוגמת נפש, בזבוז כסף סוג הנזק :
מישהו שייצור איתי קשר, ופיצוי על עגמת הנפש הרבה. פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה