|
|
|
|
|
|
ארונות דובלה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
כפ"ס |
כתובת: |
מתחם G בכפ"ס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לחברת ACE במתחם G ברצון להזמין ארון ( לפני שנה הזמנו 2 ארונות והיינו מרוצים). ב- ACE חילקו קופונים והתברר כי ארון שמאוד רציתי היה במבצע.
כדיברנו עם הנציגים שניהם אמרו שהארון הספיציפי הזה הוא לא במבצע- נציג 1 אמר כי זה הארון אבל לא בצבע שרציתי ( למרות שבקון נרשם במבחר צבעים) והנציג ה-2 אמר זה לא הארון אלת תאמיני לתמונה.
הזמנתי בכל אופן את הארון עם מדף ושהגענו לקופה התברר שזה הארון ( לפי המק"ט) הנציג ה-2 קרא לנציג ה-1 ( שהיה ההמונה והם כאילו התנהגו כלפי " לפנים משורת הדין" ונתנו לי את הארון במבצע.
כאשר הודיעו לי שהארון מגיע ביקשתי שיגיעו אחרי 17:00 , על מנת שאהיה בבית, והם הגיעו ב-15:30 ( מזל בעלי היה בבית) אבל כמובן בלי המדף. דיברנו עם החברה אבל בגלל שביקשתי שוב להגיע אחרי 17:00 ההגעה נקבעה לשבועיים אח"כ
למדתי את הלקח ויצאתי שעה מוקדם יותר מהעבודה אבל לתדמהתי המרכיב הגיע אחרי 21:00 ( למרות שטענו שזה יהיה בין 17:00 ל-19:00) ו... בלי מדף, מאחר שבנ יירת שלו היה רשום שאני צריכה ציר ( ההרכבה של הדלת הייתה גרועה אז ביקשנו שיגיעו באותה הזדמנות וייסדרו) המרכיב הביע צער כי אסור לו שיהיה ציוד נוסף באוטו ולכן אין לו מדף. ( זה המרכיב שהיה אצלנו שנה שעברה והינו מרוצים ממנו)
ניסנו לתפוס את ACE טלפונית אך אין תגובה.... ( אין לנו רכב על מנת שנגיע לשם בזמן)
בנתיים צריך לקבוע פעם נוספת להגעה להפסיד יום עבודה ( אם ברצוני שיגיעו בהקדם)
ולהתפלל כי המדף יגיע .בלי שאפסיד ימי עבודה מרובים ובלי בלגנים נוספים ( בכל זאת צריך להוציא את הבגדים ולסדרם שנית כל פעם מחדש)
|
בזבוז זמן, וכמובן נזק כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|