אי קבלת כורסאות שהזמנתי(נמכרו ללקוח אחר)! |
נושא התלונה: |
יום שישי 08 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גן שמואל |
כתובת: |
גן שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 כורסאות מסוג גל ביום שישי ,8/4/2011,מקניון גרנד קניון בחיפה.זכיתי לעזרתה המסורה של מנהלת החנות ילנה שדאגה לעזור ולהסביר ואף הביאה אותתי לקופאית בשם רוחה שתמלא את הטפסים המתאימים.הזמנתי כורסאות בצבע בורדו עבור קליניקה משותפת,ששותפתי אינה מוכנה לצבע אחר.אני הייתי מוכנה גם בחום.מאחר ולא היה במלאי ,נאמר שזה יכול לקחת שבוע עד שבוע וחצי(בגן שמואל נאמר מקסימום שבוע לשותפתי).כעבור שבוע הגעתי לסניך בגן שמואל ונאמר לי שלא קיבלו שום מידע בנושא ולהיפך כבר קיבלו כורסאות אתמול וחלקן נמכרו.מאוחר יותר נאמר לי ע"י רוחה שאף נמכרו הכורסאות שהיו אמורות להיות שלי!!!!הבעיה שהזמנתי מטופלים לקליניקה החדשה ואין לי כורסאות לשבת.מדובר בנזק כספי מאוד גדול עבור פאשלה של הרשת.ראוי לציין שהעובדת רוחה השיבה לשיחותי ונתנה שירות אדיב,אך כאמור הכורסאות אינן!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
הספקה קרובה ביותר של הכורסא הבורדו או קנית 2 הכורסאות חום בחצי מחיר,וכך אממן זאת לבד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|