שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שני 30 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ביג פולג אזור התעשיה החדש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ניגשתי למחלקת הפרזול על מנת לקנות חלק לאסלת השירותים , לאחר חיפוש העובד
בחנות ובקשה לקבלת שירות ויעוץ ניגש אלי עובד המחלקה בשם דוד , הראתי לו דוגמה מהחלק שאני צריכה, הוא התייחס בחוסר עניין ובחוסר סבלנות וכששאלתי שאלה לגביי החלק שהציע אם הוא מתאים זה היה כבר יותר מידי בשבילו ,הוא סובב את הגב והלך...
לא הבנתי מדוע הוא חסר סבלנות לשאלה כל כך רלוונטית , ניסיתי לקרוא לו שוב אך הוא התעלם .
עלי לציין כי שבוע קודם לכן קיבלתי חלק שאינו מתאים ולכן שאלתי לגבי התאמת החלק כדי למנוע מכך שאחזור שוב.
יחס העובד היה מעליב לא מקצועי ואדיש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|