פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת איש שרות לאחר שנקבע מועד הגעת שרות נושא התלונה:
יקותיאל עדי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה 22804 כתובת:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי ארון של דובלה באייס. אייס מייצגים ומוכרים ארונות של חברת דובלה. כחודש לאחר שהארון הגיע והורכב גיליתי שאחת המגירות לא מורכבת טוב. לאחר מספר נסיונות לתאם טכנאי כל פעם מבטיחים שיתקשרו לתאם איתי ואף אחד לא מתקשר כך 3 פעמים. לבסוף קבענו ליום חמישי 30 ביוני בין 15:00 ל 18:00. טכנאי לא הגיע באותו יום ולא יצר איתנו כל קשר עד היום. בשיחה היום עם שרות לקוחות דובלה (בחורה בשם נטליה) הם הודו שאכן היה אמור להגיע שירות ביום הנ"ל אך הוא התקשר והייתה שיחה ממתינה כל הזמן ולא היה ידוע לו הכתובת. שאלתי למה הוא לא השאיר הודעה ולא היה להם תשובה. כמו כן בדקתי שיחות שלא נענו ולא מצאתי כאלה בשעות הנ"ל. ומה זאת אומרת לא היה ידוע לו הכתובת? הרי הארון סופק והורכב על ידי נציגים של אייס / דובלה, כל הפרטים היו מצויים בידם. מיותר לציין שאישתי דאגה להיות בבית וזמינה בכל השעות הנ"ל תוך ביטול תכניות אחרות. דרשתי פיצוי על פי חוק הטכנאים בגין איחור של מעל 3 שעות ונעניתי בשלילה.
ואני שואל למה ???


פיצוי על פי חוק הטכנאים - 600 ש"ח פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה