הזמנה שלא סופקה בזמן |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
גן שמואל |
כתובת: |
גן שמואל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 5.7.2011 רכשתי ריהוט גן מאלומיניום אשר היה במבצע ברשת אייס, בגן שמואל. נאמר לי שאין את הריהוט במלאי, אך אם אני מעוניינת במחיר המבצע, כדאי לי לבצע הזמנה, וכך עשיתי. שבועיים לאחר ביצוע ההזמנה,קיבלתי טלפון שהריהוט הגיע. שכרנו עגלת גרירה לרכב והגענו לקבל את הסחורה, בשבת. בהגיענו נאמר לנו שאין אספקת סחורה בשבת (רשת אייס לא דאגה לעדכן אותנו על כך, לא על החשבונית ולא על טופס ההזמנה,או באמצעות המוכרים) חזרנו ריקם!!!
ביום רביעי לאחר מכן התארגנו ובאנו שוב לקבל את הזמנתיניו, הפעם הופתענו לגלות שיש במלאי רק את הכסאות, והשולחן חסר. האם יתכן שהשולחן שהזמנתי נמכר למשהו אחר,כשולחן מהמלאי??? האם הרשת יכולה למכור שולחן שהיה מיועד לי????
האם אני צריכה לשאת בהוצאות כספיות מיותרות נוספות(דלק,עגלת גרירה )????
ומה עם הטרטורים וזמן ההמתנה, בהם לא נהנתני כלל מהריהוט שרכשתי???
בינתיים עבר חודש ימים ואין לי את כל הפריטים שהזמנתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הובלה ואספקת השולחן ע"י הרשת , זיכוי על סך 500 ש"ח בגין הוצאות דלק ושכירות על עגלת גרירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|