רכישת כסא לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
צהריים טובים ושנה טובה.
אני פונה אליכם מכיון והתייאשתי,מקווה לעזרתכם בנושא.
בתאריך 14.8 רכשתי בסניפ אייס שבנתניה (באיזור התעשייה פולג) כסא מדגם טורינו עלותו המקורית של הכסא הינה 599 שקלים והוא היה במבצע ונמכר במחיר של 399 שקלים.
הכסא הגיע ארוז בקרטון עם הוראות להרכבה עצמית.-חשוב לציין כי החברה לא נתנה אופציה של קבלת הכסא מורכב בין בתשלום ובין ללא תשלום-נחזור לכך בהמשך.
לאחר הרכבת הכסא,נהנתי ממנו סה"כ כ10 ימים שלאחר מכם ביום בהיר אחד המשאבה אשר אחראית על העלאת והורדת גובה הכסא התקלקלה.ברור עד כמה הנ"ל מרגיז ולא נח אך למרות זאת פיניתי מעצמי זמן מהעבודה ונסעתי לאייס עעם הכסא על מנת שיחליפו לי אותו.
לכשהגעתי לשם התברר לי כי הם לא מוכנים בשום אופן להחליף לי את הכסא אלא אך ורק להזמין לי את החלק.
לאחר שנכנסתי למנהלת של הסניף( שהייתי מאוד נחמדה אגב) היא הסבירה לי כי כל כסא אשר מורכב בהרכבה עצמית אין עליו אחריות אך היא תזמין לי את החלק והוא יגיע תוך שובע(דבר אשר ניראה לי מוגזם).
לאחר /הבנתי כי אין לי ברירה ולמרות שמדובר בכסא חדש אצתרך לסבול מספר ימים יצאתי מהסניף עם הבטחה מהמנהלת כי היא תביא לי את החלק למקום עבודתי שאינו רחוק משם.
לאחר שעברו כשבועיים ולא קיבלתי אף טלפון/הודעה על כך שהחלק הגיעה,פניתי לש"ל של חברת אייס.
שם לא היה מענה והשארתי להם הודעה שיחזרו אלי.
בשיחתי עם מוקדנית השירות היא אמרה לי בפירוש. "אתה הרכבת את הכסא באופן עצמאי ואולי לא ביצעת זאת כראוי", בנוסף אמרה כי היא ביררהכ מול מנהלת הסניף והחלק עדיין לא הגיע והוא אמור להגיע בימ ים הקרובים.
כאשר ביקשתי לשוחח עם מישהו מעליה,היא אמרה לי כי אני יכול להתלונן לאמון הציבור ואלו התשובות של חברת אייס.
היום אנחנו ב30.9 מעל חודש מהיום ב8ו הגעתי בשנית לסניף אייס ועדיין לא קיבלתי את מבוקשי שהוא להנות מהכסא שרכשתי.
כמובן שעכשיו לא אסתפק בהחלפת החלק אלא אני מעוניין באופן חד משמעי בכסא חדש+פיצוי עבור טרטור וחווית שירות מאוד לא נעימה שחוויתי פרט לכך שאני כותב את המכתב הנ"ל על כסא פלסטיק מאוד לא נח ולא על כסא מנהלים שרכשתי במיטב כספי. אודה לעזרתכם בנושא וכמובן שיש בידיי את הקבלה על קניית הכסא.
בברכה יוסי סופר.
|
עוגמת נפש,אובדן יום עבודה |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הולם+החלפת כסא לחדש עד הבית עם מתקין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|