פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות,טרטור ובריחה מאחריות נושא התלונה:
ק חגית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מתחם סינימה סיטי כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.11.201 יום חמישי שעה 20:00 הגעתי לסניף עם אבי לסניף ACE בראשון לציון כדי לרכוש ארון מתלה – 2 דלתות.
ביקשתי מאחראי מח' ריהוט שהארון יהיה בצבע עץ ליבנה אך נאמר כי לא נותר במלאי ונותר בצבע וונגה, כפי שהיה מוצג בתצוגה.
העובד העמיס את חלקי הארון על העגלה וביקשתי לראות את הצבע שהיה לארון, לכן הוא הראה לי את החלק העליון שהיה בעגלה, התברר כי הצבע לא היה וונגה אלא צבע כהה יותר מהצבע וונגה כפי שהיה בתצוגה, לכן הוא שוב נכנס למחסן והחליף את כל החלקים וכדי לוודא שבוצעה ההחלפה ראיתי את החלק העליון שבעגלה ואכן הצבע היה וונגה.
ביום למחרת יום שישי 11.11.2011 אבי ואני פתחנו את שאר חלקי הארון (סה"כ היו 3 חלקים), והתברר כי צבע חלקי הארון אינם תואמים, שתי דלתות הארון בצבע ליבנה ושאר הארון בצבע וונגה.
אני שמחתי לגלות כי יש 2 דלתות בצבע ליבנה, זהו הצבע שרציתי מלכתחילה לכן השארתי אותם בדירתי ושוב נסענו אבי ואני לACE כדי להחזיר את ארון בצבע וונגה ולקבל את שאר החלקים של הארון בצבע ליבנה.
מנהל הסניף – דני מרדכי קיבל את פנינו ביום שישי, תיארנו לו את המצב, נאמר לו כי 2 דלתות בצבע ליבנה נותרו בדירה בתקווה ששאר החלקים נמצאים במלאי, אך הוא עדכן שאנו קיבלנו את 2 הדלתות בצבע ליבנה בטעות ואין בידם שאר חלקי הארון . לכן הוא הוציא עבורנו מהמחסן 2 דלתות בצבע וונגה וביקשנו ממנו שהוא יהיה אחראי לאסוף את 2 הדלתות בצבע ליבנה שנותרו אצלי בדירה, יש להדגיש כי הדלתות ושאר חלקי הארון כבדים מאוד כאשר אבי טרח להעמיס אותם פעמיים, אבי אינו אדם צעיר עם בעיות גב וכתפיים, יש לציין כי אנו חזרנו לסניף ביום למחרת הקניה ביום שישי , יום עם הרבה לחץ מפקיעת זמן ופקקי תנועה מרובים, אנו שילמנו בזמן, כסף ועוגמת נפש ומיותר לציין את חוסר המקצועיות של העובד הטרטור ובריחה מהאחריות .
המנהל ביקש לצלם את אישור קבלה והתחייב שיעשה משהו בנידון שיפצה בהתאם וגם ידאג לאסוף את הדלתות,לכן גם ביקש את מספר הטלפון בביתי.
עד היום 26.12.2011 מנהל הסניף דני מרדכי לא טרח להתקשר או לאסוף את 2 הדלתות או סוג של פיצוי כלשהו על עוגמת הנפש שעברנו, למרות ששוחחתי לפחות פעמיים עם סגנו – ששון והשארתי במספר הנייד שלי כדי שמנהל הסניף יחזור אליי.
נא טיפולכם לפיתרון הבעיה במיידי, כדי למנוע נזקים בשל פירסום שלילי.

בציפיה לטיפול מהיר,
חגית
נא לאסוף את הדלתות המיותרות שנשארו בביתי . פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה