|
|
|
|
|
|
התעלמות ויחס משפיל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יהוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום ג' 28.02.12 הגעתי לסניף בשעה 20:41. ניגשתי ישר למצעים ושמיכות,בחרתי סט מצעים ורציתי שמיכת פוך שלא הגעתי אליה. ניגשתי לקופה הראשית וראיתי מוכרן,שאלתי אותו מי יכול לעזור לי בתחום המצעים? ענה "אתי". ביקשתי מהקופאית הראשית לקרוא בשמה. התעלמה... אחרי 7 דקות ניגשתי לאחת הקופות (היחידה שעבדה) ושאלתי אם היא יכולה לעזור לי,אחרי 4 דקות קראה בשמה של אתי. לאחר כ-6 דקות ראיתי שאתי לא מגיעה ניגשתי לחפש אותה ברחבי החנות. שמצאתי אותה היא היתה עסוקה בלעטוף מזרן עם ניילון נצמד בעזרת הלקוח. חיכיתי כמה דקות ושאלתי את אתי האם עלי להמתין לה לסיום עטיפת המזרן? ענתה שכן. ניגשתי לבחור בשם ירון (אחראי משמרת) ושאלתי האם מישהו אחר מלבד אתי יכול לעזור לי במצעים? ענה "לא!!!". לא ניסה,לא שאל מה רוצה...כלום! אמרתי תודה רבה ועזבתי.
מצטערת אבל שירות כזה לא מקובל!!!
פשוט פוגע!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
אייס קנה ובנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|