פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לקבל שובר זיכוי בגין החזרת סחורה מטעמם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מתחם G בעמק עפולה כתובת:
מתחם G בעמק עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2011 קניתי מוצר בחנות אייס בעפולה, כשהגעתי הביתה גיליתי שהוא לא תקין וחזרתי אל החנות להחליפו. בחנות המליצו לי לקנות בסכום הזיכוי בחנות במעמד ההחזרה ואני נעניתי להצעה ורכשתי פריטים אחרים, אולם לאחר הקניה נותר הפרש בין סכום הקניה הנוכחית לקניה הקודמת ובלי שום בעיה קיבלתי עבור ההפרש שובר זיכוי , סכום הזיכוי עומד על 20.02 ש"ח.

היום יום שבת ה31.3.12 בשעות אחר הצהריים החלטתי לנצל את הזיכוי הקיים לצורך קניה בחנות. הגעתי לחנות בשל פרסום מבצע שפורסם בעיתון. המוצר שבו חפצתי לא היה במלאי ולכן בחרתי לקנות אוהל איגלו שמחירו היה 171 ש"ח . תכננתי את הקניה לסכום זה כיוון שברשותי היו תווי שי בסכום של מאה ושישים שקלים חדשים ועוד הזיכוי האמור בסך של כעשרים שקלים.
הקופאית בקופה הודיעה לי שאינה יכולה לקבל את שובר הזיכוי כיוון שהחברה נמצאת בתהליכים ורק מחר יוחלט האם לכבד את שוברי הזיכוי או לא. הסברתי לה שהזיכוי זה כסף ששילמתי כבר לאייס ושהם בחרו לתת לי שובר זיכוי ולא כסף מזומן כנדרש בחוק ולכן עלייהם לכבד את השובר כאילו היה כסף מזומן. היא הזמינה את הקופאית הבכירה שהזמינה את מנהל החנות שסרב אף הוא לכבד את השובר שהנפיקה החנות עצמה. שמו של מנהל החנות - אליאס בשראת .
מנהל החנות הפציר בי לחזור ביום אחר, אבל אני טענתי שאין סיבה שלא יקבלו את הכסף שכבר שילמתי להם ועכשיו נותר להם רק לזכות אותי בסכום שכבר שילמתי . כמו כן הוספתי ואמרתי שאין סיבה שאוציא עכשיו סכום נוסף של כסף רק כי אינם מוכנים לכבד את התחייבותם ואסע הלוך וחזור כשמחיר הנסיעה עולה על הסכום שבשובר הזיכוי.
מנהל החנות טען שההליכים המושתים על החברה פורסמו בעיתונות וגם ללקוחות, בדקתי באתר החברה וזה הנוסח שמצאתי:

"רשת אייס נמצאת בתהליך של "הקפאת הליכים ".. בתקופה זו, על פי צו בית משפט אנחנו מוגבלים בכלי מתן השירות העומדים לרשותנו על מנת לטפל בפניותיכם הקודמות לתאריכי הרכישה שלפני 18.1. על כן אנחנו מבקשים את סבלנותכם עד שהמצב יתבהר. החברה תגיש בקשה מיוחדת לבית המשפט לנהוג כלפי הלקוחות הללו בהתאם למדיניות הרשת הקיימת כולל מדיניות ההחזרה . אנו מקווים שבזמן הקרוב נקבל מבית המשפט אישור לכך.
הטיפול בלקוחות אייס שנפגעו כתוצאה ממצב זה הם בעדיפות הראשונה שלנו והרשת שמה לעצמה בראש סדר העדיפויות לטפל במקרים אלו.

חשוב להדגיש כי אין שום מגבלה על רכישות מוצרים הנמצאים כיום ברשת. אנו מודים על ההירתמות של הצרכנים למען 1250 העובדים של הרשת. המשך האמון ברשת יבטיח את מקום עבודתם ואת המשך הספקת השירות לצרכנים הרבים והנאמנים של הרשת".
כתובת :http://www.ace.co.il/default.asp?catid=%7B249958BF-94C7-40B9-BDBC-0D3FFB83F3B3%7D

מתוך נוסח זה איני מצליחה להבין שנאמר שלא יכובדו שוברי זיכוי...
ביקשתי מהמנהל לתת לי את אי ההסכמה לכבד את שובר הזיכוי בכתב, אך הוא סרב בכל תוקף לתת לי מכתב בעניין זה.
עכשיו, על מנת לנצל את שובר הזיכוי יהיה עלי לחזור לחנות (נסיעה של כעשרים דקות) ולקנות בסכום של עשרים שקלים (אם איני רוצה להוציא כסף נוסף שלא תכננתי להוציא) הסבירות שאמצא בדיוק פריט שאותו אני רוצה בסכום עשרים שקלים הוא לא גדול וכך אני עלולה להגרר להוצאה גדולה מכפי שתכננתי או לא לנצל את שובר הזיכוי כלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא של הסכום ופיצוי על הנסיעה המיותרת פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה