פרטי התלונה

תלונות אייס קנה ובנה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אייס קנה ובנהשעות פתיחה אייס קנה ובנה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בזבוז זמן עלבון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל אזו"ת פולג כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 30.01.13 ניגשתי ל"אייס" בנתניה על מנת לקנות מחסן פלסטיק מסוג STARPLAST במעמד הקנייה נאמר לי שעליי לחכות עד יום שני כדי שהמוצר יגיע. וכשהמוצר יגיע יתקשרו להגיד לי שהוא הגיע ואני אוכל לבוא לקחת.
לאחר שחיכיתי עד יום שני לא התקשרו ולא עדכנו אותי לגבי המוצר, ביום שלישי באתי עצמאית לקחת את המוצר באזור השעה 16:30 לאזור קבלת המוצר מהמחסן מאחור החנות והמחסן היה סגור, לאחר שהתקשרתי לחנות נאמר לי שהמחסנאי הלך הביתה והמחסן סגור לאחר שבאתי וצעקתי עליהם אחראי המחלקה הלך לחפש את המוצר והביא לי אותו לרכב.
יום למחרת (רביעי) כשבאתי להרכיב את המוצר גיליתי שהביאו לי חלק שבור, התקשרתי לחנות לדווח על החלק כדי לקבל חלק חלופי ונאמר לי שאני צריך לחכות עוד שבוע על מנת לקבל חלק חלופי אחר. לאחר שלא הסכמתי ואמרתי שהם צריכים לספק חלק זה בזמן הקנייה והתלוננתי בשנית מנהל החנות חזר אליי ואמר שאביא את החלק השבור ולמחרת יחזור אליי כדי שאבוא לקחת את החלק החדש.
למחרת (חמישי) חיכיתי לשיחה ועדיין לא התקבלה אז החלטתי לחזור אליהם עצמאית התקשרתי 4 פעמים לחנות מהשעה 10 בבוקר עד 18:00 בערב לבדוק את הנושא וכל פעם נאמר לי ש:"החלק יגיע היום" ורק בפעם האחרונה שהתקשרתי בשעה 6 בערב נזכרו לברר מה קורה עם החלק ונאמר לי שהסוכן שהיה אמור להביא את החלק לא יביא עקב מצב משפחתי שהיה לו ואצטרך לחכות עד שבוע הבא לקבלת החלק.
כשביקשתי להחזיר את המוצר שקיבלתי ללא החלק נאמר לי: "תעשה מה שאתה רוצה ,ביי ,ביי, ביי!" וניתקו את השיחה בפנים. לאחר כרבע שעה מנהל החנות התקשר שוב כדי להשפיל אותי ולהגיד לי שמדובר בחיי אדם ואמר שרק הבן אדם הספציפי הזה יכול להביא את החלק והעליב אותי כי הוא התקשר על מנת "להאשים" אותי בזלזול במצב הסוכן.
אמרתי לו שאחשוב על מה שאעשה וביקשתי פיצוי על כל מה שקרה והא אמר לי שהוא לא יכול לפצות אותי כיוון שזה לא אשמת החנות.
יום למחרת התקשרתי לברר שבאמת החלק יגיע יום ראשון ונגיע לסיום הסיפור המנהל אמר שהוא "יבדוק את הנושא ויחזור אליי עוד כמה דקות" ועד היום אני מחכה שיחזור.
לדעתי הנושא צריך להיבדק בקפידה ולדעתי האישית לא ארצה עוד לחזור לחנות זו ולקנות בה שוב אפילו בקבוק שתייה לא אחזור ואקנה בחנות זו.
טרטור מצד החנות סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אייס קנה ובנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה