עוגמת נפש רבה מניהול כושל , ולחא בפעם הראשונה |
נושא התלונה: |
כהן שלום |
שם/כינוי: |
יום רביעי 18 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
לוד רמלה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות אייס בערב החג על מנת לרכוש שולחן מתקפל לסוכה.
ומיד כשנכנסתי בררתי האם יש שולחן . נאמר לי שישוקיבלתי ברכוד של השולחן על מנת שאקבלו ביציאה לאחר שאשלם בקופה ,
לאחרי סיבוב בחנות של כמה דקות , הוספתי עוד כמה דברים לחשבון ,
הגעתי לקופה שילמתי על הכל וגם על השולחן ,
כשיצאתי וביקשתי שולחן נאמר לי שנגמר, היה שם מהומה בענין השולחנות .
לפניי רכש אחד הקונים 4 שולחנות בבת אחת ,
האם זה הוגן , אם הייתי יודע שאני צריך מיד בכניסה לאסוף את השולחן (שהוא לא קל ) , הייתי מצמיד אותו אליי .
נאלצתי לצאת עם מונית ולחפש איפה אוכל לרכוש שולחן .
ותלונה נוספת , שניסיתי בזמנו לקבל התייחסות של החברה למקרה ולא הצלחתי .
והסיפור הוא כזה .
במוצ"ש לפני תקופה הייתי צריך דחוף דבק סיליקון שקוף לאקווריום שנסדק בביתי ,
התקשרתי לסניף אייס בלוד ,
שאלתי אם יש דבק , נאמר לי ע"י הקופאית שיש , לא הסתפקתי בזה וביקשתי ממנה שתקרא לאחראי על המחלקה של הצבע שיאשר לי בוודאות שיש , ואכן גם הנציג הנל' אמר שיש סיליקון ,
יצאתי במיוחד אני ואשתי לסיבוב לאייס , השארנו בייבי סיטר בבית ,
וניצלנו את הקניה הדחופה , ליציאה של שנינו בהליכה של 20 ד' כל צד .
וכשהגעתי לחנות ניגשתי לאיזור ששם יש את הסיליקון , ומסתבר שאין .
ניגשתי למשרד , ושאלתי איך ייתכן הרי התקשרתי ,
ולא היה עם מי לדבר , כולם התנערו ממני , פשוט חבורת שקרנים .
מאוד התאכזבתי מהשירות , היה לי בזמנו הרבה עוגמת נפש מהחנות והיחס , הפסדתי זמן וכסף בגלל ניהול גרוע .
אשמח אם אזכה לקבל תגובה למקרים הנל'
היתה תקופה שהייתי קונה הרבה אצלכם ובגלל המקרים הנל' אני מאוד משתדל לא לקנות . אלא כשאין ברירה וחבל .
|
וכסף , והרבה עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התייחסות של החברה למקרים , פיצוי , (משהו ) אני בן אדם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|