פרטי התלונה

תלונות מנויים עיתון הארץ

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים עשיתי מנוי לחבר שלי דאז לעיתון בלייזר למשך חצי שנה. לשם כך הייתי צריכה לתת מספר טלפון, המספר שנתתי היה הנייד שלי.
כעבור חצי שנה בוטל המנוי. מאז כל כמה חודשים מתקשרים אלי ומבקשים את חבר שלי לשעבר. סיפרתי לנציגה שזה היתה מתנה ואני ובעל המנוי כבר לא חברים ואבקש שיפסיקו להתקשר.
לצערי לא קרה כלום וכעבור מספר חודשים התקשרו אלי שוב, גוללתי שוב את אותו סיפור. לאחר כעס רב ותסכול נאמר לי שימחקו את שמי מהמאגר.
הפלא ופלא, אתמול 28.2 התקשרה הודיה משירות הלקוחות של ידיעות אחרונות וביקשה כמובן את בעל המנוי (החבר לשעבר).
בשלב זה כבר ממש כעסתי וביקשתי לדבר עם מנהל שלה. הודייה ציינה שאין לה מנהל (אולי היא חושבת שהיא מנהלת ידיעות אחרונות). וטענה שאני מבזבזת את הזמן שלה (אני??? הם מתקשרים אלי כבר שנתיים). ציינה שוב שתמחוק אותי מהמאגר. כיוון שכבר נאמר לי שאמחק דרשתי מכתב בו יצויין שהפעולה בוצעה אך הודייה סירבה לתת לי כזה.
אציין שהודייה ביקשה ממני את מספר הטלפון של בעל המנוי ושזה לכשעצמו חוצפה.
מכתב התנצלות בו מצויין שמספר הטלפון שלי נמחק מהמאגר פתרון נדרש :

מנויים עיתון הארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה