פרטי התלונה

תלונות מנויים עיתון הארץ

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת עיתון ואי ביצוע בקשת הפסקת מנוי במשך חצי שנה! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 2007 חתמתי על מנוי לעיתון הארץ.
בינואר 2008 עברתי דירה והודעתי לשירות הלקוחות על המעבר.
העתון המשיך להגיע לדירה הישנה בהתמדה ראויה לציון. התקשרתי והודעתי, הודעתי והתקשרתי. כלום. נאדה. גם אחרי 4 פניות והבטחות מצד שירות הלקוחות לבדיקה ובירור לא הגיע העתון פעם אחת לכתובת החדשה. לאחר חודשיים נשברתי וביקשתי לבטל את המנוי ולקבל זיכוי על התקופה. שירות הלקוחות הודיע לי ש המנוי יבוטל ואקבל זיכוי לויזה. ניחוש מה קרה - נכון העתונים הפסיקו להגיע לכתובת הישנה אבל לגבות את הכסף לא הפסיקו והמנוי חי וקיים ולא בוטל.לאחר חודש אני נדהם לגלות בחשבון האשראי שלא ביצעו זיכוי כמו שהבטיחו ולעומת זאת ממשיכים לגבות דמי מנוי. טלפון עצבני (שישי או שביעי) והפעם עונה לאה. אין בעייה המנוי יבוטל והזיכוי בדרך אנו נורא מצטערים. כמובן שכלום. עוד חשבון ויזה מגיע עם חיוב לטובת עיתון הארץ. טלפון נוסף לשירות לקוחות היום ה 11 יוני - חצי שנה ועדיין לא נגמר!!! פשוט חוצפה שגובלת בפלילים. הפעם עונה אחראית האזור (דרורית או משהו דומה) . באמת מצטערים ,נבדוק!!! בודקת והפעם חוזרת "המחלק טוען שאין בעיה" "ולא רשום שביקשת שלוש פעמים לבטל את הארץ אלא רק את המרקר"- כלומר לקוח שמתקשר ומתלונן במשך חודשים. דורש שיפסיקו את המנוי ושום דבר לא עוזר ואת מי שואלים - את המחלק. נו.. ומה יגיד המחלק? שהוא לא מחלק?. ומאיפה בכלל הוא יודע אם הוא מחלק בכתובת הנכונה או לא? ונציגות השרות - פשוט כל כך מנסות להשאיר את המנוי שפשוט לא מקשיבות לדרישות הלקוח ועושות מה שרוצות. פשוט לא יאומן!
לבסוף מציעים לי חודש וחצי החזר וחודש וחצי עיתון הארץ חינם. כי הרי המחלק אמר..
תודה רבה. אין צורך.
אם עושים טובה ומעמידים אותי כשקרן אני מוותר על כל קשר וכל רצון.
עיתון הארץ אני לא מסוגל לראות אחרי כל התלאות והיסורים לכל חיי. רק דבר אחד אני רוצה. תפסיקו כבר את החיוב לעזאזל. לא רוצה את המנוי שלכם ולא רוצה שום קשר אתכם. די מספיק. הבריאות חשובה לי יותר.
ואם לא הבנתם גם עכשיו - להפסיק את המנוי מיד!! להפסיק את המנוי מיד!!. ואת הזיכוי החלקי מצידי תתנו לצדקה.
כספי,עלבון, בזבוז זמן, בריאות ועצבים שלא יאומנו. סוג הנזק :
להפסיק את המנוי כפי שביקשתי ארבע פעמים!!! והחזר כספי על כל התקופה מינואר (תאריך מעבר הדירה שמאז לא קיבלתי את העיתון ). אם מתחכמים ורוצים לתת זיכוי חלקי וכל מיני חוכמות כמו מנוי חינם תתרמו את הזיכוי לצדקה. זה רק יעצבן אותי יותר פתרון נדרש :

מנויים עיתון הארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה