פרטי התלונה

תלונות מנויים עיתון הארץ

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מנוי שלא עשינו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ שלום רב!
אני פונה לעזרתכם, אובד עצות.
בחודש יולי, בת זוגתי, ניגשה לדוכן של עיתון הארץ בקניון עזריאלי בתל אביב. נציג המכירות הציע לה מנוי לחודש חינם, ללא כל התחייבות, אולם, לשם כך היא מחויבת לתת פרטי כרטיס אשראי.
זוגתי, שחששה לתת את פרטי האשראי, שאלה מפורשות את נציג המכירות- האם ייעשה שימוש כלשהו במספר כרטיס האשראי שלה. הנציג חזר ואמר באופן מפורש כי לא ייעשה במספר הכרטיס כל שימוש, אלא אם כן תתקשר אליהם בעצמה על מנת להמשיך את המנוי בתשלום.

זוגתי, עדיין חוששת לתת פרטי כרטיס אשראי, התקשרה לאמה, המנויה יותר מ20 שנה לעיתון הארץ. האם אמרה לה שאין מה לדאוג, שהם בסדר גמור והמתנה שהוצעה לה, כדאית.
היא נתנה את הפרטים, והחל להגיע אלינו עיתון הארץ מדי בוקר.
כסטודנטים, לא הינו פנוים ליהנות מהעיתון, ועל כן התקשרה זוגתי בכדי להפסיק את קבלת העיתון, במהלך החודש בו קיבלנו את העיתון חינם.
נציגת השירות שענתה לזוגתי בטלפון והבינה שהיא מעוניינת לבטל את מנוי החינם, מיהרה והעבירה את השיחה לנציגת מכירות בשם נורית. נורית, לחצה על זוגתי (באופן שלדעתנו מניפולטיבי ואיננו הגון), על מנת להמשיך את מנוי החינם.
זוגתי לא הצליחה לסרב לה, ("מה אכפת לך לקבל את העיתון חינם?") ולבסוף אמרה לה שתמשיך את תקופת החינם.

זוגתי סיפרה לי על הלחץ שהופעל עליה, ובקשה ממני שאתקשר אני על מנת לבטל את מנוי החינם. עשיתי זאת (ולצערי לא שאלתי לשם הנציגה שטיפלה בי) והובטח לי שמנוי החינם הופסק.
ואכן, הפסקנו לקבל את העיתון.

כעת, כשקראתי את פירוט האשראי שלנו של חודש אוקטובר, ראיתי שאנו מחויבים בהוראת קבע לעיתון הארץ. התקשרתי לשם, וענתה לי נציגה שהסבירה כי אנו מנויים, לבקשתנו כמובן, ל4 חודשים לעיתון.
שאלתי לפשר העניין, אמרתי שהעיתון לא מגיע כבר חודשיים, וסיפרתי לנציגה כי אנו לא מעוניינים בעיתון, וכי ביטלנו את המנוי עוד בתקופת החינם, אך ללא הועיל. הנציגה התעקשה שאנו מנויים ל4 חודשים לבקשתנו.
היא אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אלינו תוך שבוע.
לטעמי, שבוע זהו פרק זמן ארוך מדי על מנת לבדוק את העניין, ולכן התקשרתי שוב אל שירות הלקוחות כמה ימים לאחר מכן.
הנציגה שענתה לי אמרה שהיא באמת רואה שביטלתי את המנוי,( אם אינני טועה ב2.8.09, )ושהיא איננה מבינה מה קורה בדיוק, ולכן העבירה אותי אל נורית.
( הנציגה עמה דיברה זוגתי, כשניסתה לבטל את המנוי.)
נורית אמרה לי באופן מפורש ש"היא זוכרת את זוגתי, והיא ביקשה לעשות מנוי לארבעה חודשים."
כמו כן, היא אמרה לנו (גם אני וגם זוגתי דיברנו איתה לסירוגין) כי היא שלחה בדואר את פרטי העיסקה. פרטים אלה מעולם לא הגיעו אלינו, כמו גם העיתונים, שהפסיקו להגיע כאשר ביטלתי את מנוי החינם.

זוגתי, מנסיונה כנציגת שירות לקוחות בעיתון יריב, סיפרה לי שכל שיחת טלפון הנכנסת אל שירות הלקוחות מוקלטת, ולכן דרשה מנורית לשמוע הקלטה בה היא מתחייבת למנוי בתשלום.
לשמע דבר זה, החלו גמגומים, ונאמר לנו שיחזרו אלינו, עוד באותו יום, לאחר שיבררו את העניין.



בצהרי יום חמישי קיבלנו שיחה ממישהי בשם גליה, מנהלת בשירות הלקוחות. גליה אמרה לנו שזוגתי התחייבה במפורש, ואף נתנה לנורית את פרטי כרטיס האשראי שלה בטלפון. (מובן שזה לא נכון, כי זוגתי נתנה את הפרטים לנציג המכירות שבקניון) היא גם לא הבינה "למה נזכרתם רק עכשיו? למה לא פניתם אלינו קודם לכן?" כשאמרנו שלא פנינו מפני שלא קיבלנו עיתון, לבקשתנו, מאז הביטול, ועל כן לא יכולנו לדעת שאנו מחוייבים ללא ידיעתנו ורצוננו,
גליה אמרה שדיברה עם מחלקת ההפצה, והעיתון דווקא כן הגיע לביתנו, לאורך כל התקופה.
המומים מדברים אלה, מבינים שככל הנראה לא מדובר בטעות אנוש תמימה אלא בהונאה של ממש, דרשנו שוב, לשמוע הקלטה בה שומעים אותי מבטל את קבלת העיתון והקלטה בה שומעים שיחה של זוגתי עם נורית, בה היא מתחייבת למנוי בתשלום.

כמובן, תוכלו לנחש, הגברת גליה אמרה לנו: יחזרו אליכם ביום ראשון.

ביום שישי, להפתעתנו הרבה, קידם את פנינו, איך לא, בכניסה לבית, גליון של עיתון הארץ.

אנחנו פונים לעזרתכם, כי אנו מחויבים בעיסקה שלא ביצענו, הגובלת בגניבה של מספר כרטיס אשראי, ללא יכולת להתמודד מול מערכת משומנת היטב, שמתחמקת מלספק הוכחה לכך שביצענו את העיסקה, ואומרת לנו שוב ושוב שאנחנו משקרים.
מלבד הנזק הכלכלי שגורם דבר זה לנו, זוג סטודנטים שבקושי "סוגרים את החודש", המקרה הזה גרם לפגיעה רצינית באמון שלנו בספקי השירות הגדולים והמבטיחים, כצרכנים. לא ציפנו מעיתון מכובד כמו עיתון הארץ, לדברים אלו.
אנו מודים לכם על הסבלנות בקריאת תיאור מקרה זה, ונהיה אסירי תודה אם תוכלו להשיב לנו את כספנו ולבטל את המנוי הזה, שאיננו רוצים בו.

תודה רבה!
כספי סוג הנזק :
אנו מעוניינים בכספנו חזרה, ובהתנצלות על הפגיעה בנו פתרון נדרש :

מנויים עיתון הארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה